بافت مردانه Diego
  • بافت مردانه Diego

    دارای دوخت چرمی فوق العاده شیک

    عرضه شده در رنگ ترکیبی طوسی و خاکستری

    ارسال ترکیب رنگ به صورت رندوم

    فری سایز (مناسب برای سایز های L و XL)

    بسیار شیک و با کیفیت


    قیمت : 39000 تومان



    در دنیای امروزی، پوشش افراد وسیله ای قلمداد می شود برای ابراز هویت فردی و سلیقه شخصی‏.‏ طراحان مطرحی در سرتاسر جهان انواع پوشاک مردانه و زنانه را طراحی و تولید می کنند و به علاقه مندان مد و زیبایی ارائه می کنند‏.‏ بافت مردانه Diego از الیافت درجه ی یک طراحی و ساخته شده است و در رنگ بندی زیبا و متنوع ارائه شده است. این بافت در رنگ ترکیبی طوسی و خاکستری همراه با نوار چرمی در اطراف زیپ و جیب طراحی و عرضه شده است. این محصول فری سایز می باشد و برای افرادی که از پوشاک سایز L و XL استفاده می کنند مناسب است.


    قیمت : 39000 تومان



    ویژگی های بافت مردانه Diego  :
    -
    قد ژاکت:69 سانتی متر/ اندازه آستین:58 سانتی متر
    - شانه تا شانه:54 سانتی متر/ زیر بغل تا زیربغل:50 سانتی متر
    - آستین بلند
    - بسته شدن توسط زیپ
    - دارای دوخت چرم در اطراف زیپ و جیب
    - ارائه در رنگ ترکیبی طوسی و خاکستری (ارسال ترکیب رنگ به صورت رندوم)
    - ارائه به صورت فری سایز (مناسب برای سایز های L و XL)



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 39000 تومان


    این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و حتی می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 379000 تومان
  • یکی از شیک ترین لباس های متناسب با فصل بافت مردانه پلیوری می باشد که به رنگ طوسی و با زاپ های زیبا در بافت لباس بصورت درجه یک عرضه شده است.  

    قيمت : 169000 تومان
  • ساعت LED طرح اپل واچ. طراحی این ساعت کاملا مطابق و برگرفته شده از ساعت Apple Watch است و در رنگ قاب طلایی، نقره ای،آبی، مسی و بند مشکی ارئه گردیده است.

    قيمت : 99000 تومان
  • کیف پول و موبایل Sosha. این کیف های فوق العاده کاربردی دارای جای پول، تعداد متعدد کارت عابر بانک و  گوشی موبایل هستند و به خوبی از گوشی موبایل شما محافظت می نمایند.

    قيمت : 59000 تومان
  • انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای پیاده روی، ورزش و دویدن بسیار مناسب است. رنگ بسیار زیبای آن شیکی و جذابیت را در انتخاب استایل شما میدهد...

    قيمت : 219000 تومان