کفش کالج مردانه مازراتی
  • کفش کالج مردانه مازراتی

    Maserati Men Shoes


    قابل ست کردن با لباس های مجلسی و اسپرت

    بسیار نرم و راحت


    ارائه شده در سايز بندی 40 تا 44


    قیمت : 199000 تومان



    کفش های کالج از جمله کفش های مورد پسند جوانان در سراسر جهان است. این نوع کفش با استایل خاص خود جلوه گر مشکل پسندی و خوش پوشی افراد است. کفش کالج مردانه مازراتی بسیار نرم و راحت بوده و بهترین انتخاب از میان کفش های کالج برای شما مشتری گرامی است. این کفش دارای تو دوزی فوق العاده تمیز و نرم و همچنین کفی با کیفیت است که نماد مازراتی بر داخل و کف آن حک شده است و نشان از کیفیت بالای ساخت این کفش دارد. این کفش با قیمتی استثنایی عرضه شده است تا رضایت خاطر شما چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ قیمت برآورده شود. این محصول در سایز 40 تا 44 عرضه شده و هنگام تکمیل فرم خرید می توانید سایز مورد نظر را انتخاب نمایید. قطعا از خرید این کفش با این کیفیت بالا  و قیمت پایین احساس رضایت خواهید نمود.


    قیمت : 199000 تومان



    ویژگی های کفش کالج مردانه مازراتی :
    - جنس رویه: هورس درجه یک
    - جنس زیره: PVC لاستیکی
    - قابل ست کردن با لباس های مجلسی و اسپرت
    - بسیار نرم و راحت
    - سایز بندی: 40 الی 44 (با قابلیت انتخاب سایز)



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 199000 تومان


    از جمله شیک ترین تی شرت هایی که به تازگی به بازار عرضه شده، تی شرت مردانه The End را می توان نام برد. این تی شرت با انواع لباس ست شده و هماهنگی خاصی دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • ست کیف و کفش تایپو. اگر به دنبال ست کیف و کفش زیبا، سبک و راحتی هستید که توجه همگان را به خود جلب کند این ست مناسب ترین انتخاب خواهد بود.

    قيمت : 269000 تومان
  • ساعت مچی Romanson مدل Vertigo جديدترين محصول كمپاني محبوب رومانسون مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد. ارائه ای مدرن و بی نظير

    قيمت : 149000 تومان
  • جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه Maserati کفش اسپرتو بسیار لاکچری است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید.

    قيمت : 249000 تومان
  • کفش Puma مدل Jordan Flight کفش بسیار راحت و قابل استفاده در باشگاه و فضای باز متناسب با سلیقه روز. بسیار مقاوم و با دوام و دارای کفی دوخته شده با کیفیت بسیار بالا

    قيمت : 199000 تومان