کاپشن مردانه Legend
  • کاپشن مردانه Legend

    Legend Men Coats

    طراحی جديد و فوق العاده شيک

    سایز لارج و ایکس لارج  ( با قابلیت انتخاب سایز )


     جنس پارچه مموری آستر دار


    قیمت : 109000 تومان



    این کاپشن فوق العاده با جنس پارچه مموری آستردار و ضد آب و با طرح جذاب دو دو سایز لارج و ایکس لارج عرضه شده است و مناسب آقایان مشکل پسند می باشد. این کاپشن فشن و شیک کامل کننده استایل شما در روزهای برفی سال خواهد بود و با رنگ مشکی به شما مشتری گرامی تقدیم می شود.


    قیمت : 109000 تومان



    ویژگی های کاپشن مردانه Legend :
    - جنس: پارچه مموری آستر دار
    - سایز: لارج و ایکس لارج (با قابلیت انتخاب سایز)
    - طراحی جدید و شیک
    - رنگ مشکی
    - سايز L:  شانه تا شانه: 47CM / طول : 69CM
    - سايز XL:  شانه تا شانه: 49CM / طول : 72CM



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 109000 تومان


    ساعت لاکچری WALAR جزو پرفروش‌ترین برند‌های ساعت مچی میان‌رده در بازار جهانی است‏. استفاده از موتور‌های و متریال با‌کیفیت تضمین کیفیت خوب محصولات این برند را به دنبال دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • کفش Puma مدل Jordan Flight کفش بسیار راحت و قابل استفاده در باشگاه و فضای باز متناسب با سلیقه روز. بسیار مقاوم و با دوام و دارای کفی دوخته شده با کیفیت بسیار بالا

    قيمت : 199000 تومان
  • ست کیف پول و جاکلیدی مازراتی نوعی انقلاب در عرصه ی کیف های جیبی محسوب می شود، چرا که در برابر محصولات مشابه از داشته های بیشتری در ساخت بهره می برد و با قالب دوست داشتنی خود نگاه خیل عظیمی از دوستداران دنیای کیف را به خود جلب کرده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • ست ساعت مچی Walar طرح Jerius بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد برای یک زوج باشد. ست ساعت مچی Walar طرح Jerius بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد.

    قيمت : 229000 تومان
  • عینک آفتابی لاکچری PRADA یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هستند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند.

    قيمت : 139000 تومان