جعبه ابزار طرح تایر
  • جعبه ابزار طرح تایر

    Tire Mini Tool Kit

    مناسب برای منزل، محل کار و اتومبیل

    چندین وسیله کاربردی در یک بسته


    حمل آسان


    قیمت : 35000 تومان



    جعبه ابزار طرح تایر، محصولی با طراحی کاملاً جدید و در عین حال فانتزی است. این جعبه ابزار همه کاره، به سادگی می تواند در هر شرایطی همراه شما باشد تا در صورت نیاز بتوانید از آن استفاده نمایید. جعبه ابزار طرح تایر ، دارای 20 قطعه می باشد که شامل کاتر ، آچار بکس و انواع پیچ گوشتی می شود و قابل استفاده در منزل ، محل کار ، درون خودرو و ... خواهد بود. ظاهر این جعبه ابزار مشابه یک تایر خودرو است و به همین دلیل به این عنوان نامیده می شود.


    قیمت : 35000 تومان



    ویژگی های جعبه ایزار طرح تایر:
    - چندین وسیله کاربردی در یک بسته
    - حمل آسان
    - 10 سر پیچ گوشتی (دو سو، چهار سو، شش گوش و آلن)
    - 4 عدد آچار بکس
    - یک عدد کاتر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 35000 تومان
    Tire Mini Tools Kit


    پالس اکسیمتر انگشتی Fingertip Pulse Oximeter مدل LK88 یک نوع تست راحت و بدون درد برای سنجش سطح اکسیژن اشباع خون و نرخ ضربان قلب می باشد که نشان دهنده ی این است که تا چه اندازه ای اکسیژن را به نقاط دور بدن مثل دست ها و پا ها می فرستد.

    قيمت : 259000 تومان
  • « ابزار 11 کاره جیبی» به دلیل همراه داشتن همزمان 11 ابزار ضروری برای مسافرت و کمپینگ، مناسب برای کسانی است که امکان همراه داشتن ابزار های سنگین را به طور مجزا ندارند.

    قيمت : 159000 تومان
  • مگنت یخچال یا رو یخچالی، عروسک‌، نماد یا وسایل تزیینی کوچکی هستند که با یک تکه آهنربای کوچک، به در یخچال، کابینت، حاشیه فلزی در و پنجره و ... چسبانده می‌شوند. 



    قيمت : 59000 تومان
  • بعد از شیوع بیماری کرونا ( کوید 19 ) ، بهداشت و وسایل بهداشتی اهمیت ویژه ای برای همگی افراد پیدا کردند. بطوری که هم اکنون همراه داشتن وسایل ضد عفونی کننده جزء ملزومات بسیار مهم برای هر فردی می باشد.

    قيمت : 59000 تومان
  • درب جادویی مجیک مش از جنس توری می باشد و از ورود و خروج هوا جلوگیری نمی کند، در نتیجه برای فصل های گرم که می خواهید در و پنجره ی منزل خود را باز بگزارید بسیار مناسب است.

    قيمت : 229000 تومان