ساعت مچی Swatch مدل Dailly
  • ساعت مچی Swatch مدل Dailly

    قابل استفاده برای آقایان و خانم ها

    طراحی ساده و بسیار شیک


    بند با کیفیت و منعطف
     

    قیمت : 49000 تومان



    ساعت Swatch مدل Dailly یکی از جدیدترین و شیک ترین ساعت های عرضه شده کمپانی معتبر Swatch می باشد که دارای بند بسیار منعطف است. از دیگر ویژگی های این ساعت سبک بودن آن بوده و برای افرادی که از ساعت های سبک استفاده می کنند بسیار مناسب است. این ساعت زیبا و شکیل مناسب آقایان و خانوم های شیک پوش و مشکل پسند می باشد.


    قیمت : 49000 تومان



    ویژگی های ساعت مچی Swatch :
    - قابل استفاده برای آقایان و خانم ها
    - طراحی ساده و بسیار شیک
    - بند با کیفیت و منعطف


    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 49000 تومان
     


    تی شرت لاغری Slim-N Lift برای مردان یک انقلاب در کوچک کردن شکم است. این جلیقه می تواند شکمتان را صاف تر کند و سریعا به بدنتان شکل بدهد! يک راه حل آسان و سريع فقط در عرض چند ثانيه

    قيمت : 99000 تومان
  • کفش دخترانه Crash کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز به ویژه کفی ابری سفید رنگ آن توجه همگان را به خود جلب می کند. این کفش زیبا در رنگ مشکی از جنس رویه بافت و با گیره بندهای بسیار زیبا و سایزبندی 37 تا 40 ارائه شده است و با انواع لباس هماهنگی دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 79000 تومان
  • ماسک بهداشتی استقلال دابل فیس (دو رو) دارای 3 لایه می باشد، پارچه آن بسیار نرم و لطیف بوده و برای تمامی سنین قابل استفاده است.

    قيمت : 49000 تومان
  • امروزه با توجه به افزایش حجم گاری، مدت‌زمان پشت‌میزنشینی و سنگینی کارهای روزمره بیشتر مردم دچار افتادگی شانه هستند.

    قيمت : 59000 تومان