پنکه نوشتاری هوشمند LED
  • پنکه نوشتاری هوشمند LED

    پایه و میله انعطافی با قابلیت خم شوندگی و تغییر زاویه

    قابلیت نمایش متن دلخواه شما هنگام چرخش

    قابلیت کار با شارژر موبایل، پاوربانک و USB کامپیوتر و لپتاپ


    قیمت : 55000 تومان



    پنکه نوشتاری هوشمند LED، یک پنکه است که به وسیله USB به کامپیوتر، لپ تاپ، پاوربانک، آداپتور و ... متصل می شود و در هنگام چرخش هر متنی را که شما بخواهید، به نمایش می گذارد. نرم افزار مخصوص این محصول در داخل بسته ارسالی قرار دارد که کافیست در رایانه خود نصب کنید و با استفاده از ان نرم افزار ر متنی را که می خواهید بر روی این پنکه به نمایش گذاشته شود را وارد کنید.


    قیمت :
    55000 تومان


    ویژگی های پنکه نوشتاری هوشمند LED :
    - بسیار زیبا - مناسب کارهای تبلیغاتی - مناسب هدیه
    -
    قابلیت کار با شارژر موبایل،usb کامپیوتر و لپتاپ
    - قابلیت نمایش متن دلخواه با کابل مخصوص
    (شما میتوانید با استفاده از نرم افزار (داخل بسته قرار دارد) و اتصال پنکه به کامپیوتر یا لپتاپ متن نمایش داده شده را به دلخواه خود تغییر دهید.)
    - دارای پره های نرم و بدون خطر
    - مصرف بسیار کم


    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 55000 تومان


    نگهدارنده گردنی چندکاره موبایل و تبلت، این بازوهای انعطاف پذیر با امکان تغییر حالت می توانند به شکلی تغییر حالت دهند که از پایه به عنوان نگهدارنده رو میزی گوشی و یا دستی استفاده کرد. در قسمت میانی این بازویی، فوم زخیم و نرمی وجود دارد1 که باعث می شود پایه از روی میز لیز نخورد یا باعث اذیت و ایجاد فشار در کمر و گردن نشود.

    قيمت : 99000 تومان
  • هدفون بلوتوث InPods 12 ،طراحی شیک و زیبا و در چند رنگ به بازار عرضه شده است راحی InPods 12 درست مانند هدفون i12 ، میتوان طرحی کپی شده از ایرپاد 1 اپل دانست.

    قيمت : 259000 تومان
  • از مزیت های قابل ذکر این محصول میتوانیم با قابلیت اتصال به بلوتوث جهت همسان سازی با گوشی اشاره کنیم،ساعت هوشمند مدل T500و با وجود دارا بودن حسگر شتاب سنج،قابلیت رد تماس،تنظیم هشدار روزانه،ژیروسکوپ و شمارنده ضربان قلب،تعیین اهداف ورزشی و..جذابیت ساعت را بیشتر کرده است.

    قيمت : 399000 تومان
  • این پکیج یکی از بهترین ملزومات جانبی موبایل است، مخصوصا برای کسانی که به عکاسی علاقمندند و همچنین افرادی که از طرفداران انتشار عکس در فضاهای مجازی هستند.

    قيمت : 139000 تومان
  • رینگ لایت سلفی موبایل یک محصول با طراحی بسیار جالب است که به شما این امکان را می دهد که در تاریکی شب و یا نقاطی با نور کم به راحتی عکس بگیرید، فیلم برداری کنید و لذت ببرید. این محصول طوری طراحی شده است که به آسانی بر روی موبایل و تبلت شما نصب می گردد و بسیار سبک است.

    قيمت : 109000 تومان