نگهدارنده توری مدل Strong
  • نگهدارنده توری مدل Strong

    ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت، با ماندگاری بالا

    قابل استفاده داخل اتومبیل و سطوح صاف و تميز

    توری کشی محکم


    قیمت : 24000 تومان



    نگهدارنده توری مدل Strong در داخل ماشین و سایر سطوح از جمه دیوار، شیشه و... به راحتی نصب شده و امکان در دسترس قرار دادن اجسام کوچک مانند کارت، سیگار، گوشی موبایل و... را فراهم می‌کند. بیشترین کاربرد این محصول در داخل اتومبیل می باشد که می توانید آن را بر روی درب یا ... نصب کنید و موبایل یا سایر اجسام کوچکتان را درون آن قرار دهید. نصب این محصول بسیار آسان بوده و با استفاده از چسب دو طرفه ای که بر روی آن قرار دارد انجام میگیرد.


    قیمت : 24000 تومان


    ویژگی های نگهدارنده توری مدل Strong :
    - ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت، با ماندگاری بالا
    - قابل نصب روي در ماشين و سطوح صاف و تميز
    - نصب آسان و ظاهری زیبا
    - توری کشی محکم
    - ابعاد: 19 در 8 سانتی متر
    - چسب قوی



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 24000 تومان


    جارو برقی شارژی همراه با ابعاد بسیار مناسب برای استفاده در موارد خاصی مانند تمیزی نقاط کور در منزل و یا داخل خودرو کاربرد بسیار خوبی داشته و قابلیت هایی همچون کارکرد شارژی و بدون نیاز به برق و سیم را دارد که می تواند در مواقع مسافرت و … نیز بسیار کاربردی باشد.

    قيمت : 389000 تومان
  • صندل یکی از قدیمی‌ترین پاپوش‌هایی است که انسان در طول تاریخ از آن استفاده کرده است و بیش از ده هزار سال قدمت دارد. این نوع پاپوش به دلیل باز بودن و جلوگیری از عرق کردن و بو گرفتن پا در فصل‌های گرم، در نقاط گرم و شرجی طرفداران بسیار زیادی دارد ...

    قيمت : 69000 تومان
  • محافظ موبایل آیفون طرح ارتشی. این محافظ با طرح ارتشی برای انواع مختلف گوشی آیفون ارائه شده است و به آن نقش ارتشی بخشیده و به بهترین شکل از آن محافظت می نماید.

    قيمت : 24000 تومان
  • توسط دستگاه پلمپ حرارتی کیسه به راحتی کیسه های فریزر و پلاستیکی را پلمپ کنید. این محصول برای نگه داری مواد غذایی داخل یخچال و یا فریزر بسیار مناسب است زیرا درب کیسه های حاوی مواد غذایی را به خوبی می بندد و اجازه ورود هوا را به داخل بسته نمی دهد.

    قيمت : 89000 تومان
  • عینکتان را از گم شدن و یا آسیب دیدن در داخل خودرو، حفظ خواهد کرد. کیفیت ساخت ممتاز و همچنین راحتی در استفاده، از ویژگی های نگهدارنده عینک خودرو  می باشد.

    قيمت : 129000 تومان