ساعت دخترانه 6 بند قابل تعویض
  • ساعت دخترانه 6 بند قابل تعویض

    دارای 6 بند و 11 قاب رنگی

    جنس: چرم مصنوعی

    دارای جعبه شکیل و زیبا


    قیمت : 99000 تومان



    ساعت دخترانه 6 بند قابل تعویض یکی از جدیدترین ساعت هایی می باشد که عرضه شده است و دارای طراحی خلاقانه ای بوده و توانسته است با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای 6 بند رنگی قابل تعویض به همراه 11 قاب رنگی دور ساعت می باشد. قاب، بند و صفحه ساعت، از جنس با کیفیت ساخته شده اند و بهره گیری از موتور با دوام و قدرتمند از کیفیت بالای این محصول خبر میدهد. صفحه ساعت به زیبایی طراحی شده است و به صورت فوق العاده ای خود نمایی میکند.


    قیمت : 99000 تومان



    ویژگی های ساعت دخترانه 6 بند قابل تعویض :
    - دارای 6 بند و 11 قاب رنگی قابل تعویض
    - قطر صفحه ساعت: یک سانتی متر
    - جنس: چرم مصنوعی و با کیفیت
    - نصب و تعویض بند به سادگی
    - دارای جعبه شکیل

    نحوه تعویض بند و قاب ساعت:
    - بند مورد علاقه تان در داخل گیره های ساعت قرار داده، قاب هم رنگ را برداشته و به صورت پیچی به دور صفحه ساعت بچرخانید تا فیکس بشود. به همین سادگی و در عرض کمتر از 1 دقیقه ساعت مورد علاقه تان در دستان شماست.



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان


    کیف پول و موبایل Borna، آن چیزی است که به کارت های متعدد بانکی شما نظم بخشیده و پول های نقد شما همواره مرتب و تا نخورده باقی می ماند. ویژگی برتر این کیف دارا بودن جای موبایل است که به گونه ای طراحی شده است که تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید) تا 5.5 اینچ درون آن جا می گیرد.

    قيمت : 49000 تومان
  • این کیف با دارا بودن دو جای موبایل، جای چندین کارت عابر بانک و جای پول با طراحی زیباعرضه شده.این مدل بسیار سبک بوده و بهترین طراحی از نظر قرارگیری تعداد زیادی از کارت های بانکی در بین هم رده های خود را دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • ساعت مچی BULBUL مدل Candino جديدترين محصول كمپاني محبوب BULBUL مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد. ارائه ای مدرن و بی نظير

    قيمت : 109000 تومان
  • طرح مد روز و مورد پسند دختران جوان. فوق العاده شیک و با کیفیت. امکان استفاده در باشگاه و فضای باز. ارائه شده در 2 رنگ صورتی و سبز با خطوط هایلایت.

    قيمت : 199000 تومان
  • شرکت Lacoste، یکی از تولیدکنندگان ساعت‌های مچی با طرح‌های خاص و زیبا است. ساعت های ساخت این شرکت ساعت‌هایی دارای طرحی اسپرت و کلاسیک هستند. ساعت مچی Lacoste مدل Papillon جديدترين محصول كمپاني محبوب لاگوست مي باشد.

    قيمت : 99000 تومان