اسباب بازی ماکت وانت دکوری
  • اسباب بازی ماکت وانت دکوری

    ماکت دکوری نمونه بسیار واقعی

    ارائه شده در رنگ های مختلف (ارسال رنگ به صورت رندوم)

    هدیه ای نوستالژی و ارزنده


    قیمت : 99000 تومان



    اسباب بازی ماکت وانت دکوری محصول بسیار زیبا از نمونه واقعی این خودرو است. این محصول دارای ظرافت و زیبایی بسیار طبیعی است. از مشخصات بسیار جالب و کاربردی آن داشتن اتاق بار است. این خودرو ماکت علاوه بر وسیله ای دکوری و تزیینی برای دوستداران آن ، می تواند به عنوان اسباب بازی برای کودکان دلبند شما نیز مورد استفاده قرار گیرد. این محصول تولید ملی می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است و در رنگهای متنوع مناسب با هر سلیقه ای موجود می باشد.این محصول نوستالژی هدیه ای ارزنده جهت حمایت از تولید ملی می باشد.


    قیمت : 99000 تومان



    ویژگی های اسباب بازی ماکت وانت دکوری :
    - ماکت دکوری نمونه بسیار واقعی این خودرو
    - ارائه شده در رنگ های مختلف و شکیل
    - پولیـش خــورده و آبـکاری شـده
    - هدیه ای نوسـتالژی و ارزنده
    - ارسال رنگ به صورت رندوم
    - وزن: 140 گرم



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان


    این محصول از نوع فندک های الکتریکی ( برقی ) است ک سوخت آن ها از طریق منبع تغذیه ( باطری ) است و نوع شعله ی آن ها، صاعقه ای می باشد.

    قيمت : 369000 تومان
  • پکیج تقسیم کننده کشو Drawer Dividers دارای 6 خشاب می باشد که شما می توانید با توجه به نیاز خود آن ها را متصل و کشو خود را تقسیم کنید. این خشاب ها  قابل شستشو می باشند.

    قيمت : 35000 تومان
  • توسط دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-450 می توان کلیه دستگاه های بلوتوث دار مانند لپ تاپ، iPhone, iPod, iPad، تبلت، موبایل و ... را بدون سیم به وسایلی که دارای ورودی AUX مانند پخش خودرو، اسپیکر، هدفون و ... متصل کرد.

    قيمت : 99000 تومان
  • کنسول و جا لوازمی خودرو ابزاری حرفه ای برای استفاده از فضای بی مصرف بین صندلی و کنسول خودرو که باعث دردسر هم می شود و می توان از آن به بهترین شکل با این جالیوانی پرکرده و استفاده کرد...

    قيمت : 99000 تومان
  • لوکس و زیبا دارای 16 محفظه شفاف جهت قرار گیری آیتم های مختلف در قسمت بالایی، دارای سه کشو و دو محفظه جداگانه در قسمت بالا می باشد. اگر بدنبال وسیله ایی برای  مرتب کردن و جمع کردن وسایل آرایشی – بهداشتی خود هستید استند  لوازم آرایشی  مدل بیوتی باکس را ما به شما پیشنهاد می کینم.

    قيمت : 259000 تومان