دستگاه پلمپ حرارتی کیسه
  • دستگاه پلمپ حرارتی کیسه

    قابل دسترس، مفید برای استفاده در آشپزخانه شما

    جهت پلمپ انواع کیسه و حفظ طراوت

    ساده ، مدرن و کارآمد


    قیمت : 89000 تومان



    توسط دستگاه پلمپ حرارتی کیسه به راحتی کیسه های فریزر و پلاستیکی را پلمپ کنید البته باید کیسه های شما از نوع ضخیم باشد و این محصول عملا برای کیسه های نازک کاربردی نخواهد داشت. این محصول برای نگه داری مواد غذایی داخل یخچال و یا فریزر بسیار مناسب است زیرا درب کیسه های حاوی مواد غذایی را به خوبی می بندد و اجازه ورود هوا را به داخل بسته نمی دهد. شما می توانید از طریق دو عدد باتری قلمی این دستگاه را به کار بیندازید و از آن استفاده کنید. پلمپ کننده را روی انتهای کیسه های پلاستیکی خود بکشید تا بسته شود و دیگر هیچ چیز از آن بیرون نریزد.


    قیمت : 89000 تومان



    ویژگی های دستگاه پلمپ حرارتی کیسه :
    - مفید برای استفاده در آشپزخانه و بسته بندی کیسه
    - جهت پلمپ انواع کیسه و حفظ طراوت
    - تامین انرژی با 2 عدد باتری قلمی
    - ارسال رنگ به صورت رندوم
    - دارای پایه مـغناطیسی
    - ساده ، مدرن و کارآمد
    - جنس: ABS



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 89000 تومان


    این نوع چراغ در رده محبوب ترین انواع چراغ های پیشانی قرار می‌گیرد. این چراغ قدرتش را از 3 باتری قلمی می‌گیرد و قابلیت‌های زیادی دارد زیرا می‌توانید با قرار دادن باتری روی حالت استندبای همچنان از آن استفاده کنید.

    قيمت : 69000 تومان
  • هم قیچی، هم بازکن، هم کابل کش و هم چاقو! این قیچی جادویی 8 کاره باورنکردنی در هر زمینه ای مفید خواهد بود. محصولی کاملاً جدید که باید در کار آشپزخانه خود داشته باشید و کار شما را آسان‌تر می‌کند و نمی‌توانید نزدیک آن باشید.

    قيمت : 199000 تومان
  • پنکه شارژی علاوه بر منزل بیشتر برای مسافرت و تفریح مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان طور که می‌دانید هنگام سفر در دل طبیعت دسترسی به برق کم بوده و یا وجود ندارد و شما برای کنار آمدن از گرمای طاقت فرسا مجبور به استفاده از یک وسیله سرمایشی هستید، بهترین وسیله برای گردش و سفر پنکه شارژی است.

    قيمت : 189000 تومان
  • موقع کوهنوردی، سفر و... به همراه داشتن آب سرد یا گرم به شرط این که دمای انها تغییری نکند خیلی لازم به نظر میرسد.فلاسک دماسنج دار با طراحی هوشمندانه ای که دارد ,دارای سنسور دمای هوشمند برای اندازه گیری دما هست که به راحتی میتوانید با ضربه زدن روی صفحه LCD ان از داغ بودن یا سرد بودن محتوای فلاسک باخبر شوید.

    قيمت : 299000 تومان
  • لوکس و زیبا دارای 16 محفظه شفاف جهت قرار گیری آیتم های مختلف در قسمت بالایی، دارای سه کشو و دو محفظه جداگانه در قسمت بالا می باشد. اگر بدنبال وسیله ایی برای  مرتب کردن و جمع کردن وسایل آرایشی – بهداشتی خود هستید استند  لوازم آرایشی  مدل بیوتی باکس را ما به شما پیشنهاد می کینم.

    قيمت : 259000 تومان