کیف اداری کریستین دیور
  • کیف اداری کریستین دیور

    ارائه شده با رنگ های عسلی و مشکی

    دارای دوخت ماشین با دوام


    طراحی بسیار شیک و جادار


    قیمت : 69000 تومان



    کیف اداری کریستین دیور، یکی از پر طرفدارترین و شیکترین کیف اداری و از جدیدترین مدلهای کیف اداری طراحی شده توسط طراح معروف کریستین دیور می باشد .این کیف منحصر به فرد دارای دو جیب زیبا در جلو کیف می باشد. یک زیپ پشت کیف قرار دارد که مناسب قرار دادن کارت های اعتباری و وسایل کم حجم مشابه می باشد. داخل کیف با آستر طرح دار دوخته شده است. بندهای دوشی در بلندترین حالت خود دارای 100 سانتی متر ارتفاع می باشد که می توانید به دلخواه اندازه ی آن را تغییر دهید. کیف اداری کریستین دیور با ظاهری شکیل و کیفیتی عالی در 2 رنگ عسلی و مشکی عرضه شده است که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.


    قیمت : 69000 تومان



    ویژگی های کیف اداری کریستین دیور:
    - مناسب براي خانم ها و آقايان
    - رنگ بندی: عسلی و مشـکی
    - با دوام و مستحکم و جادار
    - داراي بـند بلند دوشی
    - نوع دوخت: ماشيني
    - دسته بسیار محکم
    - جنس: چرم صنعتی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 69000 تومان
     


    ساعت مچی اسپریت مدل BS بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد باشد. ساعت مچی اسپریت مدل BS بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است،طراحی شیک وخاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید.

    قيمت : 149000 تومان
  • کفش ساقدار مردانه L V مدل  Easy way یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 339000 تومان
  • کفش کالج مردانه BROWN FOX جنس رویه چرم صعنتی درجه یک بوده و در رنگ قهوه ای موجود می‌باشد. بسیار سبک می باشد و در کنار شلوار‌های جین به زیبا‌تر شدن استایل کمک می‌نمایید.

    قيمت : 199000 تومان
  • این ساعت دارای نمایشگار ساعت، تاریخ و سال هست و همراه با جعبه چوبی شکیل در 4 رنگ عرضه یم شود که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

    قيمت : 169000 تومان
  • ساعت لاکچری WALAR جزو پرفروش‌ترین برند‌های ساعت مچی میان‌رده در بازار جهانی است‏. استفاده از موتور‌های و متریال با‌کیفیت تضمین کیفیت خوب محصولات این برند را به دنبال دارد.

    قيمت : 199000 تومان