تی شرت سه بعدی Pyramid
  • تی شرت سه بعدی Pyramid

    تی شرت 3D بدون برجستگی


    شیک و مورد پسند جوانان امروزی

    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)


    قیمت : 99000 تومان



    تی شرت سه بعدی Pyramid یکی از شیک ترین و زیباترین تیشرت های مردانه موجود در بازار می باشد‏.‏ این تیشرت یقه گرد و آستین کوتاه بوده و جنس آن ویسکوز درجه یک می باشد و چاپ بی نظیر این تی شرت به گونه ای است که نمایی کاملا سه بعدی داشته و طراحی آن هر کسی را شگفت زده کرده و توجه همگان را به خود جلب می کند و بسیار مورد پسند جوانان علاقمند به مد است‏.‏ تی شرت سه بعدی Pyramid را می توانید با انواع شلوار های خود اعم از شلوار لی، کتان، پارچه ای و… ست کنید‏.‏


    قیمت : 99000 تومان



    ویژگی های تی شرت سه بعدی Pyramid :
    - سايزبندی : فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - طرح سه بعدی بدون برجستگی
    - دارای جنس پنبه ای درجه یک
    - تی شرت جدید و حیرت انگیز
    - رنگ بندی: مشکی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان


    این هودی تدی بسیار زیبا به صورت کلاه داره و جیب دار طراحی شده است . این محصول از کیفیت پارچه بسیار بالایی برخوردار است . از مهمترین ویژگی هودی های تدی می توان به نرم و لطیف و بسیار جذاب بودن آن ها اشاره کرد .

    قيمت : 199000 تومان
  • کفش دخترانه Adidas مدل Denim. این کفش با طراحی زیبا و مد روز در طرح شلوار جین (Denim) و سه خط معروف مارک آدیداس به رنگ خیره کننده طلایی و کفی فوق العاده مستحکم انتخاب اول دختران جوان است.

    قيمت : 199000 تومان
  • کفش ساقدار مردانه L V مدل  Easy way یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 339000 تومان
  • کفش ونس ساقدار گزینه ای بسیار مناسب برای فصل های سرد بوده که این نیم بوت انتخاب بسیاری از افراد برای فصول گرم نیز می باشد. این کفش با شلوارهای جین دمپافیت و حتی مام استایل دارای جذابیت خاص و منحصر به فرد خود می باشد.

    قيمت : 349000 تومان
  • ست تی شرت مردانه و زنانه Night-Day از جمله ست های جدیدی است که با طرحی بدیع و با کیفیتی بی نظیر عرضه شده است تا بهترین هدیه برای زوج های جوان و عاشق باشد. این محصول به صورت فری سایز عرضه شده است.

    قيمت : 149000 تومان