رکابی طرح SuperDRY
  • رکابی مردانه طرح SuperDRY

    فری سایز (مناسب لارج و ایکس لارج)


    فوق العاده شیک و راحت

    جنس درجه یک نخ و پنبه



    قیمت : 29000 تومان



    الیاف طبیعی پنبه که در ایران به عنوان نخ شناخته می شوند، الیافی نرم و آرامش بخش است‏.‏ به همین دلیل در تولید لباس زیر، جوراب و تیشرت و رکابی کاربرد دارد‏.‏ الیاف پنبه حرارت بدن را به بیرون منتقل کرده و در نتیجه خنک هستند‏.‏ امروزه آقایان به دنبال لباس هایی راحت و در عین حال شیک و خوش استایل هستند که در منزل یا خارج از منزل مانند باشگاه و غیره استفاده نمایند. رکابی طرح Superdry در عین حال که بسیار متفاوت است فوق العاده با کیفیت بوده و راحتی بی رقیب آن، این محصول را بی شک پوشاک محبوب شما خواهد کرد! این محصول با جنس درجه یک نخ و پنبه به صورت فری سایز (مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج) عرضه شده است.


    قیمت : 29000 تومان



    ویژگی های رکابی طرح SuperDRY :
    - سطح رکابی دارای یک نوار مارک دار شیک
    - فری سایز (مناسب لارج و ایکس لارج)
    - طراحی فوق العاده شیک و جدید
    - جنـس: نـخ و پنبه درجه یک
    - قد رکابی: 73 سانتی متر
    - بسیار شیک و راحت
    - آستین حلقه ای



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 29000 تومان


    طرح مد روز و مورد پسند دختران جوان. فوق العاده شیک و با کیفیت. امکان استفاده در باشگاه و فضای باز. ارائه شده در 2 رنگ صورتی و سبز با خطوط هایلایت.

    قيمت : 199000 تومان
  • یک محصول فوق العاده سبک و راحت برای پیاده روی و انجام کارهای روزمره زیره ی این محصول از مواد درجه یک پیو می باشد که سبکی و راحتی چشمگیری به این کار داده ...

    قيمت : 179000 تومان
  • کفش دخترانه Crash کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز به ویژه کفی ابری سفید رنگ آن توجه همگان را به خود جلب می کند. این کفش زیبا در رنگ مشکی از جنس رویه بافت و با گیره بندهای بسیار زیبا و سایزبندی 37 تا 40 ارائه شده است و با انواع لباس هماهنگی دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و حتی می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 379000 تومان
  • جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه Skechers کفشی است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید.

    قيمت : 199000 تومان