ست تی شرت و شلوار اسلش Place
  • ست تی شرت و شلوار اسلش Place

    فری سایز (مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج)

    فوق العاده زیبا

    جنس فوق العاده عالی مناسب فصل


    قیمت : 54000 تومان



    بسیاری از آقایان، دغدغه‌ی پیدا کردن لباس مناسب با قیمت خوب و جنس عالی دارند. آن‌ها بیش‌تر تمایل دارند که به جای خرید تی شرت و شلوار به صورت جداگانه، این دو را تحت یک عنوان و به صورت ست خریداری کنند. این ست دارای جنس عالی بوده و طرح ساده و در عین حال بسیار شیک آن، بسیار مناسب استفاده در دورهمی‌های دوستانه و خودمانی و منزل و حتی در باشگاه است. ست تی شرت و شلوار اسلش Place بسیار با کیفیت بوده و مناسب فصل می‌باشد. یک طرح مد روز برای آقایان جوان که حتماً سلیقه‌ی آنان را پوشش خواهد داد.


    قیمت : 54000 تومان



    ویژگی های ست تی شرت و شلوار اسلش Place:
    تی شرت:
    - فری سایز ( مناسب X و XL )
    - قد تی شرت: 68 سانتی متر
    - عرض شانه: 42 سانتی متر
    - یقه گرد و آستین کوتاه
    - جنس تی شرت: پنبه

    شلوار اسلش:
    - فری سایز ( مناسب X و XL )
    - جنس شلوار: پلی استر پنبه
    - قد شوار: 103 سانتی متر
    - دارای کمر کشی و پهن
    - پاچه شلوار کشی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 54000 تومان


    بسیاری از ما تجربه‌ی استفاده از ساعت کامپیوتری را در همان دوران کودکی داشته‌ایم. ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل A159 از شرکت معروف و سرشناس کاسیو یک ساعت دیجیتالی است و ظاهر منحصر به فردش شاید ما را به یاد دهه‌های گذشته بیاندازد.

    قيمت : 149000 تومان
  • بند عینک مرواریدی دخترانه، ساخته شده از سنگ های متعدد با ترکیب رنگی چشم نواز علاوه بر کارایی ، چهره ی منحصر به فردی را به عینک شما می دهد.

    قيمت : 49000 تومان
  • ساعت مچی دخترانه GUCCI مدل Minimals جديدترين محصول كمپاني محبوب GUCCI مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد.

    قيمت : 89000 تومان
  • کوله مینی چند کاره محصولی میباشد که از آن میتوانید به عنوان کیف هندزفری, شارژر, کارت بانکی, پول و... استفاده کنید. کوله مینی چند کاره امکان استفاده به عنوان جاکلیدی و قابلیت اتصال به انواع کیف و کوله پشتی را به شما میدهد.

    قيمت : 39000 تومان
  • ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی ساعت مگنتی با بند آهن ربایی و فری سایز خود مناسب هر سایز مچ بوده و قابلیت دارد تا برای سایز های مختلف قابل استفاده باشد و موجب خوش دست بودن محصول است ...

    قيمت : 109000 تومان