تی شرت مردانه فیلا طرح BiG
  • تی شرت مردانه فیلا طرح BiG

    دارای دو رنگ مشکی و سرمه ای


    مخصوص افراد با سلیقه و شیک

    فری سایز (مناسب برای لارج و ایکس لارج)



    قیمت : 39000 تومان



    تیشرت یک پوشش محبوب در بین افراد بوده و از تنوع طرح و مدل برخوردار می باشد. این محصول دارای طرح زیبای لوگو فیلا در سینه تیشرت است . با توجه به جنس و مدلی که دارد در کنار فعالیت های روزمره بسیار مناسب می باشد. سایز این محصول به صورت فری سایز بوده و برای سایز های L و XL مناسب می باشد.


    قیمت : 39000 تومان



    ویژگی های تی شرت مردانه فیلا طرح BiG :
    -
    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - رنگ بندی: مشکی و سرمه ای (قابلیت انتخاب رنگ)
    - شیک و مورد پسند جوانان امروزی
    - عرض تی شرت: 72 سانتی متر
    - عرض سینه: 43 سانتی متر
    - جنس: نخ و پنبه درجه یک



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 39000 تومان


    شیشه صفحه ساعت از شیشه رفلکس ساخته شده که جذابیت ساعت را چند برابر کرده ،بند به کار رفته در تولید این ساعت از چرمِ مصنوعیِ با دوام است و زیبایی خاصی دارد.

    قيمت : 179000 تومان
  • ساعت مچی اسپریت مدل BS بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد باشد. ساعت مچی اسپریت مدل BS بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است،طراحی شیک وخاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید.

    قيمت : 149000 تومان
  • شلوار اسلش یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها برای استفاده هم در بیرون از منزل و هم در خانه می باشد. این محصول دارای جنس بنگال است.   

    قيمت : 149000 تومان
  • ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی ساعت مگنتی با بند آهن ربایی و فری سایز خود مناسب هر سایز مچ بوده و قابلیت دارد تا برای سایز های مختلف قابل استفاده باشد و موجب خوش دست بودن محصول است ...

    قيمت : 109000 تومان
  • این ساعت دارای نمایشگار ساعت، تاریخ و سال هست و همراه با جعبه چوبی شکیل در 4 رنگ عرضه یم شود که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

    قيمت : 169000 تومان