ساعت مچی والار طرح Diamond
  • ساعت مچی والار طرح Diamond

    فوق العاده شیک و هماهنگ با انواع لباس مجلسی و اسپرت

    رنگ بندی مشکی و قهوه ای

    طراحی ساده و فوق العاده زیبا



    قیمت : 59000 تومان



    ساعت مچی والار طرح Diamond یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده کمپانی معتبر WALAR می باشد. این ساعت بسیار با کیفیت و صفحه شیشه ای ضدخش می باشد که بند آن در 2 رنگ مشکی و قهوه ای عرضه شده است. ساعت مچی والار طرح Diamond نو آوری و طرح لاکچری آن مورد توجه آقایان شیک پوش قرار گرفته است.


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های ساعت مچی والار طرح Diamond :
    - رنگ بند: مشـکی و قهوه ای
    - طراحی ساده و بسیار شیک
    - قطر صفحه: 4 سانتی متر
    - نوع ساعت عقربه ای
    - رنگ بدنه ثابت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و حتی می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 379000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 79000 تومان
  • شلوار اسلش مردانه طرح Ken از شلواری های اسلش بسیار راحت و پر طرفدار این روز ها است که دارای جنس پارچه ملانژ درجه یک و طراحی بی نظیر، که جلوه ای ویژه به تیپ و استایل شما می بخشد.

    قيمت : 89000 تومان
  • زوج های جوان همواره می خواهند تا هماهنگی و عشق خود را نمایان سازند. از جمله مد های جدید و به روز ارائه شده پوشاک با طرح یکسان برای زوج هاست که هماهنگی خاصی به زوج ها داده و زیبایی فوق العاده ای در نمایش یک دلی میان آن ها دارد.

    قيمت : 229000 تومان
  • جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه Skechers کفشی است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید.

    قيمت : 199000 تومان