شلوار اسلش مردانه Track
  • شلوار اسلش مردانه Track

    جنس نخ و پنبه فوق العاده سبک


    دارای یک خط باریک سفید رنگ در جلو شلوار

    فری سایز (مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج)


    قیمت : 59000 تومان



    از شلواری های اسلش بسیار راحت و پر طرفدار این روز ها شلوار اسلش مردانه Track است که دارای جنس نخ و پنبه درجه یک و طراحی بی نظیر است که جلوه ای ویژه به تیپ و استایل شما می بخشد. این شلوار نه تنها در منزل، بلکه در گردش، باشگاه و خارج از منزل می تواند مورد استفاده قرار گیرد. شلوار اسلش مردانه Track دارای دو خط زیبا به رنگ سفید می باشد. این محصول به صورت فری سایز بوده و کسانی که سایز آن ها لارج و ایکس لارج می باشد می توانند از آن استفاده نمایند.


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های شلوار اسلش مردانه Track:
    - فری سایز (مناسب سایزهای لارج تا ایکس لارج)
    - جنس شلوار: نخ و پنبه درجه یک
    - قد شلوار: 105 سانتی متر
    - فاق شلوار: 36 سانتی متر
    - دارای کمر کشــی
    - بسیار سبک و زیبا
    - دارای جیب



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    این محصول دارای کلاه بوده که کلاه به هودی متصل است و همچنین جلوی هودی جیب کانگرویی تعبیه شده است. سبک و راحت, دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت ، شیک و سايزبندي آن فري سايز است و مناسب براي باشگاه ,خانه و مهمانی و … می باشد. وزن و اندازه آن بسیار سبک و خوب بوده که باعث راحتی مصرف کننده می باشد.

    قيمت : 369000 تومان
  • کفش دخترانه Adidas مدل Denim. این کفش با طراحی زیبا و مد روز در طرح شلوار جین (Denim) و سه خط معروف مارک آدیداس به رنگ خیره کننده طلایی و کفی فوق العاده مستحکم انتخاب اول دختران جوان است.

    قيمت : 199000 تومان
  • ساعت مچی اسپریت مدل BS بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد باشد. ساعت مچی اسپریت مدل BS بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است،طراحی شیک وخاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید.

    قيمت : 149000 تومان
  • ست کیف و کفش تایپو. اگر به دنبال ست کیف و کفش زیبا، سبک و راحتی هستید که توجه همگان را به خود جلب کند این ست مناسب ترین انتخاب خواهد بود.

    قيمت : 269000 تومان
  • سوئیشرت بافت مردانه Oksen.این سوئیشرت ها با کیفیتی فوق العاده و بافتی چشمگیر مناسب فصل بوده و به صورت فری سایز برای افرادی با سایز لارج تا ایکس لارج ارائه شده اند.

    قيمت : 199000 تومان