مانتو بافت دخترانه Shine
  • مانتو بافت دخترانه Shine

    مورد استفاده: مجلسی و روزمره


    فوق العاده نرم ، لطیف و سبک

    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)


    قیمت : 79000 تومان



    چه کسی پیدا می‌شود که دلش نخواهد همیشه و در تمام فصول به خصوص فصل پاییز و زمستان زیبا و خوش لباس باشد. مدل مانتو‌ها برای هر فصلی متفاوت هستند و با شروع هر فصلی مدل مانتو‌های مخصوص به همان فصل تولید می‌شوند. مانتو بافت دخترانه Shine دارای مدلی زیبا و منحصر به فرد بوده که در عین سادگی بسیار زیبا و شیک می‌باشد. مانتو بافت دخترانه Shine آستین دار و همینطور جلو باز می باشد که اگر شما دوست داشته باشید می توانید با بندبلند و زیبایی که تعبیه شده کاملا بسته نگه دارید. این مانتو قابل استفاده برای سایزهای لارج/ایکس لارج (فری سایز) است.


    قیمت : 79000 تومان



    ویژگی های مانتو بافت دخترانه Shine :
    - فری سایز (مناسب لارج و ایکس لارج)
    - بسیار شیک و خوش پوش
    - عرض سینه: 53 سانتی متر
    - قد مانتو: 105 سانتی متر
    - قد آستن: 56 سانتی متر
    - نحوه بسته شدن: بند دار
    - رنگ بندی: فقط سرمه ای
    - جنس مانتو: بافت مرغوب
    - آستین بلند



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 79000 تومان


    شیشه صفحه ساعت از شیشه رفلکس ساخته شده که جذابیت ساعت را چند برابر کرده ،بند به کار رفته در تولید این ساعت از چرمِ مصنوعیِ با دوام است و زیبایی خاصی دارد.

    قيمت : 179000 تومان
  • هودی مردانه مدل Kangaro. این هودی های فوق العاده شیک با رنگ مشکی و طرح ساده ارائه شده اند و از این رو کاربرد بسیاری چه در مهمانی و جشن ها و چه در مدرسه و دانشگاه دارند.

    قيمت : 199000 تومان
  • این محصول دارای کلاه بوده که کلاه به هودی متصل است و همچنین جلوی هودی جیب کانگرویی تعبیه شده است. سبک و راحت, دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت ، شیک و سايزبندي آن فري سايز است و مناسب براي باشگاه ,خانه و مهمانی و … می باشد. وزن و اندازه آن بسیار سبک و خوب بوده که باعث راحتی مصرف کننده می باشد.

    قيمت : 369000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و حتی می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 379000 تومان
  • ساق دست طرح تاتو تهیه شده از بهترین و مرغوبترین پارچه می باشد که دارای طرح های متفاوت و بسیار شیک می باشد. با استفاده از این محصول انواع تاتو را بر دستان خود داشته باشید.

    قيمت : 49000 تومان