مانتو بافت کلاه دار Vaina
  • مانتو بافت کلاه دار Vaina

    مورد استفاده: مجلسی و روزمره


    فوق العاده نرم ، لطیف و سبک

    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)


    قیمت : 79000 تومان



    چه کسی پیدا می‌شود که دلش نخواهد همیشه و در تمام فصول به خصوص فصل پاییز و زمستان زیبا و خوش لباس باشد. مدل مانتو‌ها برای هر فصلی متفاوت هستند و با شروع هر فصلی مدل مانتو‌های مخصوص به همان فصل تولید می‌شوند. مانتو بافت کلاه دار Vaina دارای مدلی زیبا و منحصر به فرد بوده که در عین سادگی بسیار زیبا و شیک می‌باشد. مانتو بافت کلاه دار Vaina کلاه دار و آستین دار و همینطور جلو باز می باشد که اگر شما دوست داشته باشید می توانید با بندبلند و زیبایی که تعبیه شده کاملا بسته نگه دارید. این مانتو قابل استفاده برای سایزهای لارج/ایکس لارج (فری سایز) است.


    قیمت : 79000 تومان



    ویژگی های مانتو بافت کلاه دار Vaina :
    - فری سایز (مناسب لارج و ایکس لارج)
    - بسیار شیک و خوش پوش
    - عرض سینه: 56 سانتی متر
    - رنگ بندی: فقط خاکرستری
    - قد مانتو: 108 سانتی متر
    - قد آستن: 57 سانتی متر
    - نحوه بسته شدن: بند دار
    - جنس مانتو: بافت مرغوب
    - کلاه دار و آستین بلند



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 79000 تومان


    این کیف با دارا بودن دو جای موبایل، جای چندین کارت عابر بانک و جای پول با طراحی زیباعرضه شده.این مدل بسیار سبک بوده و بهترین طراحی از نظر قرارگیری تعداد زیادی از کارت های بانکی در بین هم رده های خود را دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • ساعت ضدآب JOKER یکی از پرفروش ترین ساعت های مچی در بازار جهانی به شمار می روند، چرا که طراحان آن ساعت ضدآب JOKER را با وزن کم طراحی کرده اند برای همین این مدل ساعت مچی در مقایسه با دیگر مدل ها از طرفداران زیادی برخوردار هستند.

    قيمت : 119000 تومان
  • عینک Ray.Ban یکی از معروفترین و زیباترین عینک های روز دنیا می باشد. این عینک به صورت اورجینال (همراه با کیف و دستمال مخصوص) و شماره سریال معتبر با قیمتی استثنایی عرضه می شود …

    قيمت : 119000 تومان
  • بند عینک مرواریدی دخترانه، ساخته شده از سنگ های متعدد با ترکیب رنگی چشم نواز علاوه بر کارایی ، چهره ی منحصر به فردی را به عینک شما می دهد.

    قيمت : 49000 تومان
  • ست ساعت مچی Walar طرح Jerius بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد برای یک زوج باشد. ست ساعت مچی Walar طرح Jerius بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد.

    قيمت : 229000 تومان