ماکت نیسان زامیاد
  • ماکت نیسان زامیاد

    ساخت ایران در بسته بندی بسیار شکیل

    هدیه ای نوستالژی و ارزنده

    مناسب کلکسیونرها و نمایشگاه ماشین


    قیمت : 39000 تومان



    اگر به ماشین و به خصوص خودروهای ایرانی علاقه مند هستید و اهل جمع آوری ماکت های اتومبیل ها هستید پیشنهاد ما به شما ماکت نیسان زامیاد است. طراحی و زیبایی این ماکت خودرو شما را متحیر خواهد کرد. این ماکت از کیفیت بسیار بالائی برخوردار است و شما در همان نگاه اول به این نکته پی خواهید برد. تمامی جزئیات این ماکت همانند خودروی اصلی نیسان بوده و طراحان این ماکت، سعی کرده اند تمامی آپشن ها و کوچک ترین جزئیات را نیز از قلم نیاندازند. جنس بدنه ی ماکت نیسان زامیاد از پلاستیک با کیفیت بالا تولید شده است. ماکت نیسان زامیاد به ابعاد: 24 در 10 در 9 سانتی متر در 3 رنگ آبی، قرمز و سفید می باشد که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.


    قیمت : 39000 تومان



    ویژگی های ماکت نیسان زامیاد :
    - ساخت ایران در بسته بندی شکیل
    - مناسب کلکسیونرها و نمایشگاه ماشین
    - ماکت دکوری نمونه بسیار واقعی این خودرو
    - طراحی بسیار خیره کننده و جذاب
    - ابـعاد: 24*10*9 سانتـی متر
    - هدیه ای نوستالژی و ارزنده
    - جنس بدنه: پلاستیک
    - رنگ بدنه: ثابت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 39000 تومان


    بعضی از افراد علاقمند به مطالعه قبل از خواب هستند ، برخی دیگر نظیر دانشجویان و دانش آموزان ، مطالعه در شب را به دلیل آرامش بیشتر انتخاب می کنند . آرامش شب را می توان حسن مطالعه در این زمان و تأمین نور مورد نیاز با توجه به وقت استراحت دیگران را مشکل اصلی انتخاب این زمان عنوان نمود . بسیاری از مواقع نمی توان از نور چراغ های محیطی استفاده کرد ، بنابراین چراغ های مطالعه به دلیل تأمین

    قيمت : 45000 تومان
  • کاور پلاستیکی ظروف در بسته های 50 عددی محصولی بی نظیر و پرکاربرد ، دارای کش دور دوز برای پوشش کامل بشقاب و ظرف غذا بدون نگرانی بابت بیرون ریختن آن ، بنابراین همواره پوششی کامل برای ظرف حاوی مواد غذایی در برابر غبار ، آلودگی ، تماس حشرات و … خواهد بود.

    قيمت : 59000 تومان
  • گلدان آکواریومی از سری لوازم تزئینی لوکس و مدرن است که امکان نگهداری انواع گیاه و آبزیان را به صورت همزمان در یک جا فراهم می کند. گلدان آکواریومی دارای یک استند برای نگهداری گلدان است که می توانید گل های زینتی ، سبزه ، کاکاتوس و . . . را بر روی آکواریوم خود داشته باشید.

    قيمت : 129000 تومان
  • اگر به دنبال ظرف و گالن مناسب برای کمپینگ و سفر هستید، گالن تاشو حاضر یک گزینه عالی است.این گالن دارای خصوصیات منحصر به فردی است که آن را به یک وسیله عالی و ضروری برای سفر تبدیل کرده است.

    قيمت : 189000 تومان
  • با استفاده از رابط منعطف دریل و پیچ گوشتی شارژی و برقی می توانید برای باز و بست پیچ های خارج از دسترس یا در محیط های نامناسب که عملا امکان ورود و یا استفاده از انواع پیچ گوشتی های کوچک و مستقیم نیست، استفاده کنید که به صورت کاملا ملموس می‌تواند کار را برای شما آسان نماید. این نوع رابط منعطف دریل دارای بدنه‌ای پلاستیکی به طول 295 میلی‌متر می‌باشد.

    قيمت : 79000 تومان