ست سوئیشرت و شلوار نایک طرح Air
  • ست سوئیشرت و شلوار نایک طرح Air

    طراحی فوق العاده شیک


    جنس فوق العاده عالی مناسب فصل

    فری سایز (مناسب سایز های لارج و ایکس لارج)


    قیمت : 85000 تومان



    در فصل سرما باید به فکر لباس های گرم باشیم که طبیعتا ست سویشرت و شلوار یکی از گزینه های پرطرفدار و کارامد بین خانم ها و آقایان هست. ست سوئیشرت و شلوار نایک طرح Air دارای جنس پارچه ملانژ و رنگ آن خاکستری می باشد که مدل سویشرت آستین بلند و دارای کلاه است. مزايای طرح Air سبک و راحت, دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت ، شیک و سايزبندي آن فري سايز است و مناسب براي باشگاه ,خانه و مهمانی و … می باشد. وزن و اندازه آن بسیار سبک و خوب بوده که باعث راحتی مصرف کننده می باشد.


    قیمت : 85000 تومان



    ویژگی های ست سوئیشرت و شلوار نایک طرح Air :
    - فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - طراحـی مـدرن مخصـوص جوانـان
    - قد سوئیشرت: 70 سانتی متر
    - عرض شانه: 47 سانتی متر
    - قد آستین: 66 سانتی متر
    - قد شلوار: 98 سانتی متر
    - رنگ بندی: خاکستری
    - کلاه دار و آستین بلند
    - جنس پارچه: ملانژ



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 85000 تومان


    بسیاری از ما تجربه‌ی استفاده از ساعت کامپیوتری را در همان دوران کودکی داشته‌ایم. ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل A159 از شرکت معروف و سرشناس کاسیو یک ساعت دیجیتالی است و ظاهر منحصر به فردش شاید ما را به یاد دهه‌های گذشته بیاندازد.

    قيمت : 149000 تومان
  • شال زنانه Horan مشکی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعتهای مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 119000 تومان
  • کوله مینی چند کاره محصولی میباشد که از آن میتوانید به عنوان کیف هندزفری, شارژر, کارت بانکی, پول و... استفاده کنید. کوله مینی چند کاره امکان استفاده به عنوان جاکلیدی و قابلیت اتصال به انواع کیف و کوله پشتی را به شما میدهد.

    قيمت : 39000 تومان
  • این ساعت مـخصوص شنـا کردن در عـمق ساخته شده است. ساعت مخصوص شنا برای اولین با در ایران سبک ترین ساعت شناخته شده در دنیا شنا گران این ساعت متفاوت را از دست ندهند.

    قيمت : 59000 تومان