تی شرت مردانه هاوایی طرح LOHH
  • تی شرت مردانه هاوایی طرح LOHH

    فوق العاده با کیفیت و پرطرفدار


    جنس ویسکوز درجه یک و بسیار سبک

    فری سایز (مناسب برای لارج و ایکس لارج)



    قیمت : 45000 تومان



    از جمله شیک ترین تی شرت هایی که به تازگی به بازار عرضه شده، تی شرت مردانه هاوایی طرح LOHH را می توان نام برد. این تی شرت با انواع لباس ست شده و هماهنگی خاصی دارد. این محصول با جنس فوق العاده ویسکوز (کشی) به صورت فری سایز ارائه شده است و برای افرادی که از سایز لارج تا ایکس لارج هستند مناسب است.


    قیمت : 45000 تومان



    ویژگی های تی شرت مردانه هاوایی طرح LOHH :
    -
    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - شیک و مورد پسند جوانان امروزی
    - جنس: ویسکوز درجه یک (کشی)
    - با طراحی بسیار شیک و لاکچری
    - قد تی شرت: 64 سانتی متر
    - شانه تا شانه : 43 سانتی متر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 45000 تومان


    ساک ورزشی چرمی CAT با رنگ بندی: (مشکی، کرم، قهوه ای، آبی، سبز، بنفش، طوسی) ارائه شده است. جنس پارچه به کار رفته در طراحی این ساک از چرم صنعتی است و مقاومت و دوام آن را برای استفاده طولانی مدت بالا برده است ...

    قيمت : 139000 تومان
  • شال زنانه Horan مشکی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • بدون شک استفاده از عینکهای با کیفیت علاوه بر اینکه از چشمان شما محافظت می کند باعث زیبایی تحسین برانگیز چهره شما نیز خواهد شد.

    قيمت : 59000 تومان
  • در روز های سرد با دستانی گرم از گوشی یا تبلت لمسی خود لذت ببرید. دستکش سیلور تاچ مخصوص کار با گوشی ها و تبلت های لمسی. ارائه شده در چهار رنگ متفاوت برای اولین بار در ایران.

    قيمت : 49000 تومان
  • ساق دست طرح تاتو تهیه شده از بهترین و مرغوبترین پارچه می باشد که دارای طرح های متفاوت و بسیار شیک می باشد. با استفاده از این محصول انواع تاتو را بر دستان خود داشته باشید.

    قيمت : 49000 تومان