ست ساعت مچی Tissot طرح T-Classic
  • ست ساعت مچی Tissot طرح T-Classic

    فوق العاده شیک و هماهنگ با انواع لباس مجلسی و اسپرت

    پیشنهادی به زوج های خوش سلیقه

    طراحی شیک و بسیار لوکس


    قیمت : 189000 تومان



    وقتی جنبه‌ی زینتی برای یک ساعت مطرح باشد، لوکس و خوش ساخت بودن آن اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، مخصوصا که ساعت ست باشند. ساعت‌های ست مخصوص زوج‌هایی است که می‌خواهند در سبک پوشش و زیورآلات هم تا حد ممکن به هم نزدیک باشند. ست ساعت مچی تیسوت طرح کلاسیک بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد برای یک زوج باشد. این ساعت یک نمونه کپی شده از روی Tissot اصلی می باشد که با ظرافت بسیار بالا و بهترین مواد ساخته شده که حین استفاده حس اصل بودن را به شما هدیه می دهد و به جرات می توان گفت چیزی از نمونه اصلی خود کم ندارد. ساعت Tissot بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد.


    قیمت : 189000 تومان



    ویژگی های ست ساعت مچی Tissot طرح T-Classic :
    - جنس بند : چرم مصنوعی
    - قطر صفحه مردانه: 35 میلی متر
    - قطر صفجه زنانه: 30 میلی متر
    - طراحی شیک و بسیار لوکس
    - رنگ قاب و بدنه ثابت
    - رنگ صفحه: سفید
    - رنگ بند: قهوه ای



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 189000 تومان


    هودی مردانه مدل Kangaro. این هودی های فوق العاده شیک با رنگ مشکی و طرح ساده ارائه شده اند و از این رو کاربرد بسیاری چه در مهمانی و جشن ها و چه در مدرسه و دانشگاه دارند.

    قيمت : 199000 تومان
  • کفش مردانه Rax. این کفش های شیک و جدید به تازگی عرضه شده اند و کیفیت آن ها شما را شگفت زده خواهد کرد. این کفش فوق العاده با کیفیت بوده و طراحی بسیار شیکی دارد.

    قيمت : 299000 تومان
  • این محصول یکی از جذابترین ساعت های ال ای دی موجود در بازار است که با طرح اپل واچ طراحی شده است. صفحه نمایشی و مستطیل شکل ساعت در ابعاد 32 × 38 میلی‌متر طراحی شده و ضخامت آن در قسمت بدنه 10 میلی‌متر است.

    قيمت : 199000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 79000 تومان
  • امروزه با توجه به افزایش حجم گاری، مدت‌زمان پشت‌میزنشینی و سنگینی کارهای روزمره بیشتر مردم دچار افتادگی شانه هستند.

    قيمت : 59000 تومان