ساعت مچی هوشمند اذان گو
  • ساعت مچی هوشمند اذان گو

    قرائت اذان و دعای فرج در صورت تنظیم

    نمایشگر بسیار بزرگ و جذاب

    بند سیلیکونی مشکی



    قیمت : 59000 تومان



    ساعت مچی هوشمند اذان گو که به تازگی روانه بازار شده است ساعتی بسیار با کیفیت با طراحی ساده اما شیک می باشد که دارای ساعت و تقویم بوده و همچنین قابلیت تنظیم آلارم با دو زنگ ساده و یا زنگ با صدای دلنشین اذان می باشد. این ساعت قابلیت قرائت دعای فرج بعد از قرائت اذان را نیز دارد. این محصول با برگه راهنمای فارسی و پکیجینگ ساده و شیک عرضه شده است و بسیار مناسب برای هدیه یا ... می باشد.


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های ساعت مچی هوشمند اذان گو :
    - دارای کلید انتخاب برای زنگ ساده یا اذان
    - قابلیت نمایش ساعت و تاریـخ
    - دارای برگه راهنمای فارسی
    - طراحی زیبا و منحصر به فرد
    - جنس سیلیکونی مرغوب
    - دارای جعبه کادویی
    - قرائت دعای فرج



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    ساعت مچی Romanson مدل Vertigo جديدترين محصول كمپاني محبوب رومانسون مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد. ارائه ای مدرن و بی نظير

    قيمت : 149000 تومان
  • ست کیف پول و جاکلیدی مازراتی نوعی انقلاب در عرصه ی کیف های جیبی محسوب می شود، چرا که در برابر محصولات مشابه از داشته های بیشتری در ساخت بهره می برد و با قالب دوست داشتنی خود نگاه خیل عظیمی از دوستداران دنیای کیف را به خود جلب کرده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 159000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و حتی می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 379000 تومان
  • ساعت مچی میراندا دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای بند چرم و صدف های طبیعی می باشد.

    قيمت : 49000 تومان