شال گردن خزدار زنانه جادویی
  • شال گردن خزدار زنانه جادویی

    تزئین با انواع گره به اشکال مختلف

    لاکچری ، بسیار سبک و گرم

    ارسال رنگ به صورت رندوم


    قیمت : 59000 تومان



    شال گردن از جمله اکسسوری های بسیار شیک و مفید در سرمای فصل زمستان و بارش برف می باشد. شال گردن خزدار زنانه جادویی که از پوست مصنوعی تهیه شده اند قابل استفاده برای کودکان و بانوان می باشند. شال گردن خزدار زنانه جادویی علاوه بر زیبایی دو چندانی که برای شما به ارمغان می آورند، در روزهای سرد از نفوذ سرما و برودت هوا به بدن جلوگیری می نمایند. این شال گردن با طول و عرض استانداردی که دارد به خوبی از شما در مقابل سرما محافظت می‌کند.


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های چشال گردن خزدار زنانه جادویی :
    - ارسال طرح و رنگ به صورت رندوم
    - تزئین با انواع گره به اشکال مختلف
    - مناسب فصل های پاییز و زمستان
    - شیک و بسیار سبک و گرم
    - جنس خز و بند پارچه ای
    - فوق العاده با کیفیت
    - استایل : روزمره



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    کفش نایک مدل Prest. این کفش فوق العاده یونیک و خاص در رنگ سرمه ای تیره ارایه شده و از کیفیتی بالا برخوردار است. این کفش در سایز های 41 تا 44 عرضه شده است.

    قيمت : 249000 تومان
  • ساعت مچی Swatch مدل Bubble جديدترين محصول كمپاني محبوب سواچ باشد که دارای 4 رنگ سرمه ای ، قهوه ای ، مشکی و فیروزه ای می باشد (قابلیت انتخاب رنگ در سبد خرید) و جنس بند از سیلیکون بسیار نرم است.

    قيمت : 59000 تومان
  • یکی از اکسسوری‌های مهم و کاربردی کیف پول است. کیف پول‌ها در اندازه، مدل و رنگ‌های مختلف طراحی می‌شوند و بیش  وسیله‌ای برای نگهداری پول و کارت‌های بانکی و موبایل هستند.

    قيمت : 159000 تومان
  • ساعت مچی دخترانه GUCCI مدل Minimals جديدترين محصول كمپاني محبوب GUCCI مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد.

    قيمت : 89000 تومان
  • این محصول یکی از جذابترین ساعت های ال ای دی موجود در بازار است که با طرح اپل واچ طراحی شده است. صفحه نمایشی و مستطیل شکل ساعت در ابعاد 32 × 38 میلی‌متر طراحی شده و ضخامت آن در قسمت بدنه 10 میلی‌متر است.

    قيمت : 199000 تومان