ساعت مچی زنانه Esprit طرح Essential
  • ساعت مچی زنانه Esprit طرح Essential

    ارائه ای مدرن و بی نظير از كمپانی لوکس Esprit

    مناسب خانم های خوش سلیقه

    بند چرمی استثنایی



    قیمت : 89000 تومان



    شرکت Esprit ، یکی از تولیدکنندگان ساعت‌های مچی با طرح‌های لاکچری و زیبا است. ساعت های ساخت این شرکت ساعت‌هایی دارای طرحی اسپرت و کلاسیک هستند. ساعت مچی زنانه Esprit طرح Essential جديدترين محصول كمپاني محبوب اسپریت می باشد و ساعتی که پیش روی شماست طراحی شده از روی این مدل بوده اما طراحی آن به گونه ای انجام شده است که از لحاظ ظاهری تفاوت خاصی با ساعت اصلی نداشته و کیفیت آن هم فوق العاده مرغوب می باشد، این محصول دارای 2 رنگ مشکی و عسلی می باشد (قابلیت انتخاب رنگ در سبد خرید) و جنس بند از چرم بسیار نرم است.


    قیمت : 89000 تومان



    ویژگی های ساعت مچی زنانه Esprit طرح Essential :
    - مناسب خانم های مشکل پسند
    - رنگ بندی : مشکی و عسلی
    - قطر صفحه : 27 میلی متر
    - جنس بند : چرم مصنوعی
    - رنگ قاب و بدنه ثابت
    - دارای جعبه



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 89000 تومان


    این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 259000 تومان
  • کفش کالج مردانه BROWN FOX جنس رویه چرم صعنتی درجه یک بوده و در رنگ قهوه ای موجود می‌باشد. بسیار سبک می باشد و در کنار شلوار‌های جین به زیبا‌تر شدن استایل کمک می‌نمایید.

    قيمت : 199000 تومان
  • کفش مردانه Rax. این کفش های شیک و جدید به تازگی عرضه شده اند و کیفیت آن ها شما را شگفت زده خواهد کرد. این کفش فوق العاده با کیفیت بوده و طراحی بسیار شیکی دارد.

    قيمت : 299000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 79000 تومان
  • ساعت مچی BULBUL مدل Candino جديدترين محصول كمپاني محبوب BULBUL مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد. ارائه ای مدرن و بی نظير

    قيمت : 109000 تومان