ساعت دستبندی و انگشتری GEM
  • ساعت دستبندی و انگشتری GEM

    قابلیت تنظیم دستبند و انگشتر (فری سایز)


    رنگ بندی: نقره ای و طلایی

    فوق العاده شیک و لاکچری


    قیمت : 99000 تومان



    مدل دستبند انگشتری متصل که به آن تمیمه می گویند، یکی از زیورآلات و جواهرات ترکیبی شیک و زیبای مورد علاقه خانم ها است. ساعت دستبندی و انگشتری GEM دستبند با زنجیرهای تزیینی یا ترکیب نگین و زنجیر به 3 انگشتر وصل شده است. ساعت دستبندی و انگشتری GEM قابلیت تنظیم دستبند و انگشتر به هر سایزی را دارد. نگین های این محصول بسیار با کیفیت می باشند و همچنین آبکاری این ساعت فوق العاده با کیفیت و مقاوم است.


    قیمت : 99000 تومان



    ویژگی های ساعت دستبندی و انگشتری GEM :
    - قابلیت تنظیم دستبند و انگشتر (فری سایز)
    - به کارگیری نگین های ظریف و زیبا
    - مورد استفاده: مجلسی و روزمره
    - رنگ بندی: نقره ای و طلایی
    - آبکاری و رنگ ثابت
    - ضد حساسیت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان


    بند عینک مرواریدی دخترانه، ساخته شده از سنگ های متعدد با ترکیب رنگی چشم نواز علاوه بر کارایی ، چهره ی منحصر به فردی را به عینک شما می دهد.

    قيمت : 49000 تومان
  • دستبند طرفداران استقلال ، این دستبند با طرح جدید بوده و فوق العاده شیک می باشد. اگر از طرفداران تیم محبوب استقلال هستید این دستبند را از دست ندهید!

    قيمت : 20000 تومان
  • دستبند طرفداران پرسپولیس ، این دستبند با طرح جدید بوده و فوق العاده شیک می باشد. اگر از طرفداران تیم محبوب پرسپولیس هستید این دستبند را از دست ندهید!

    قيمت : 20000 تومان
  • ساق دست طرح تاتو تهیه شده از بهترین و مرغوبترین پارچه می باشد که دارای طرح های متفاوت و بسیار شیک می باشد. با استفاده از این محصول انواع تاتو را بر دستان خود داشته باشید.

    قيمت : 49000 تومان
  • ست کیف پول و جاکلیدی مازراتی نوعی انقلاب در عرصه ی کیف های جیبی محسوب می شود، چرا که در برابر محصولات مشابه از داشته های بیشتری در ساخت بهره می برد و با قالب دوست داشتنی خود نگاه خیل عظیمی از دوستداران دنیای کیف را به خود جلب کرده است.

    قيمت : 199000 تومان