پایه نگهدارنده و شارژر وایرلس اتومبیل
  • پایه نگهدارنده و شارژر وایرلس اتومبیل

    دارای سنسور حرکت خودکار بازو های هولدر

    مناسب برای تمام گوشی های شارژ وایرلس


    مناسب گوشی هایی با سایز 4 تا 6.5 اینچ


    قیمت : 299000 تومان



    پایه نگهدارنده و شارژر وایرلس اتومبیل با قابلیت نصب داخل دریچه کولر علاوه بر نگهداشتن گوشی، قابلیت شارژ وایرلس گوشی های مجهز به فناوری شارژ بیسیم Qi تمامی نیاز های شما برای اینکه بدون هیچ محدودیتی امکان تماشا و شارژ همزمان گوشی موبایل خود را در داخل خودرو در اختیار داشته باشید را قرار می دهد. این پایه به وسیله کابلی که داخل بسته بندی آن قرار دارد به خروجی برق usb خودرو شما متصل می شود. این محصول دارای سنسور الکترونیکی است که با نزدیک کردن گوشی به آن بازوها باز شده و پس از قراردادن گوشی خود به خود بسته می شود. بنابراین کار شما را بسیار راحت می کند. این محصول با پشتیبانی از تکنولوژی Quick charge قادر است به صورت سریع گوشی موبایل شمارا به صورت بی سیم شارژ کند، بدنه خارجی آن از پلاستیک ABS و بدنه داخلی آن از جنس سیلیکون است تا از آسیب به گوشی موبایل شما جلوگیری کند، همچنین هولدر S5 قابلیت چرخش 360 درجه را دارد و میتوانید به میزانی که نیاز دارید آنرا چرخش دهید.


    قیمت : 299000 تومان



    ویژگی های پایه نگهدارنده و شارژر وایرلس اتومبیل :
    - باز و بست بازو های هولدر بدون دخالت دست
    - مناسب برای تمام گوشی های شارژ وایرلس
    - دارای نشانگر LED برای نمایش وضعیت شارژ
    - دارای سنسور حرکت خودکار بازو های هولدر
    - مناسب گوشی هایی با سایز 4 تا 6.5 اینچ
    - کارایی همزمان شارژر و پایه نگه دارنده
    - قابلیت اتصال به دریچه تهویه خودرو
    - چرخش 360 درجه در تمام جهات
    - قابلیت نصب و استفاده آسان



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 299000 تومان


    جوی استیک موبایل و تبلت Logitech، طراحی این جوی استیک برای انگشت شصت دست است تا سریع، راحت و البته با هیجانی بیشتر بتونین بازی کنید. این جوی استیک با استفاده از یک فنر مارپیچی که در مرکز قرار گرفته به سرعت عکس العمل نشون میده و برای بازگشت به حالت اولیه و اکشن بعدی بسیار سریع است.

    قيمت : 29000 تومان
  • امروزه ماگهای دو جداره در طرح ها و سایزهای مختلف به وفور یافت می شوند.‌این ماگها چه در منزل یا محیط کار و چه به هنگام سفر به کار می آیند.‌ ماگ سفری مدل Enjoy The Coffee دیواره ای دو جداره دارد که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و برای نگهداری طولانی مدت دمای نوشیدنی های گرم و سرد قابل استفاده است.‌درپوش این ماگ به صورت پیچی بسته می شود و از ریزش و نشت مایعات کاملا جلوگیری بعمل می آورد.

    قيمت : 279000 تومان
  • این هولدر به زیر آینه وصل می شود به طوری که دید آینه گرفته نمی شود و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد مناسب برای مسیریابی بدون خطر با استفاده از گوشی تلفن همراه و گردش 360 درجه.

    قيمت : 149000 تومان
  • با استفاده از کیت پنچرگیری لاستیک خودرو خودمان به سادگی و درصورت لزوم با نگاهی به راهنمای تصویری پشت بسته می توانیم پنچری لاستیک تیوبلس انواع خودروهای بزرگ و کوچک را برطرف کنیم.

    قيمت : 99000 تومان
  • اسباب بازی ماکت خاور دکوری محصول بسیار زیبا از نمونه واقعی این کامیون است. این محصول دارای ظرافت و زیبایی بسیار طبیعی است. از مشخصات بسیار جالب و کاربردی آن داشتن اتاق بار است. کامیون

    قيمت : 69000 تومان