کیف پول و موبایل Baeller
  • کیف پول و موبایل Baeller

    دارای جای موبایل، پول، خودکار و چندین کارت عابر بانک


    قابل استفاده برای گوشی های موبایل تا سایز 7 اینچ

    پوششی کامل با ضربه گیری مناسب


    قیمت : 69000 تومان



    کیف پول هرچند که جزو وسایل کوچک و جزئی است ولی هر بار که از جیب یا کیف شما بیرون می آید بخوبی می تواند منعکس کننده شان، مقام، ویژگیهای فردی و شخصیت شما باشد. پس انتخاب آن بسیار حائز اهمیت است. کیف پول و موبایل Baeller آن چیزی است که به کارت های متعدد بانکی شما نظم بخشیده و پول های نقد شما همواره مرتب و تا نخورده باقی می ماند. ویژگی برتر این کیف دارا بودن جای موبایل است که به گونه ای طراحی شده است که تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید) تا 7 اینچ درون آن جا می گیرد. این کیف دارای 12 محل برای کارت اعتباری، یک محل برای اسکناس، یک محل برای خودکار و محلی برای موبایل می باشد و از مرغوب ترین جنس چرم مصنوعی تهیه شده است. با طراحی منحصر به فرد این کیف میتوان آن را به عنوان کیف پول و موبایل استفاده کرد.


    قیمت : 69000 تومان



    ویژگی های کیف پول و موبایل Baeller :
    - مناسب تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید) تا 7 اینچ
    - دارای جای موبایل، پول، خودکار و چندین کارت همراه
    - امکان شارژ موبایل درحالت قرارگیری موبایل در کیف
    - دارای یک جیب زیپ دار در پست کیف
    - پوششی کامل با ضربه گیری مناسب
    - ابعاد : 10 در 20 سانتی متر
    - جنس کیف : چرم مصنوعی
    - دارای بند دستی چرمی
    - ظریف، زیبا و بادوام




    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 69000 تومان


    ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 159000 تومان
  • صندل یکی از قدیمی‌ترین پاپوش‌هایی است که انسان در طول تاریخ از آن استفاده کرده است و بیش از ده هزار سال قدمت دارد. این نوع پاپوش به دلیل باز بودن و جلوگیری از عرق کردن و بو گرفتن پا در فصل‌های گرم، در نقاط گرم و شرجی طرفداران بسیار زیادی دارد ...

    قيمت : 69000 تومان
  • یکی از اکسسوری‌های مهم و کاربردی کیف پول است. کیف پول‌ها در اندازه، مدل و رنگ‌های مختلف طراحی می‌شوند و بیش  وسیله‌ای برای نگهداری پول و کارت‌های بانکی و موبایل هستند.

    قيمت : 159000 تومان
  • ست سوئیشرت و شلوار BMW دارای جنس نخ و پنبه کرک دار و رنگ آن مشکی می باشد که مدل سویشرت آستین بلند و شلوار تا مچ پا(کش دار) است.مزايای طرح BMW سبک و راحت, دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت ، شیک و سايزبندي آن فري سايز است و مناسب براي باشگاه ,خانه و مهمانی و … می باشد.

    قيمت : 349000 تومان
  • ساعت مچی دخترانه GUCCI مدل Minimals جديدترين محصول كمپاني محبوب GUCCI مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد.

    قيمت : 89000 تومان