ساعت مچی Calvin Klein مدل Stylish
  • ساعت مچی Calvin Klein مدل Stylish

    فوق العاده شیک و هماهنگ با انواع لباس

    رنگ بندی مشکی و قهوه ای

    طراحی بسیار شیک و لاکچری



    قیمت : 89000 تومان



    ساعت مچی Stylish برگرفته شده و طراحی شده از روی یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده کمپانی معتبر Calvin Klein می باشد. این ساعت بسیار با کیفیت و صفحه ای ساده و مینیمال می باشد که بند آن در 2 رنگ مشکی و قهوه ای و صفحه آن در رنگهای سفید و مشکی عرضه شده است. ساعت مچی Calvin Klein مدل Stylish نو آوری و طرح لاکچری آن مورد توجه آقایان و خانوم های شیک پوش قرار گرفته است.


    قیمت : 89000 تومان



    ویژگی های ساعت مچی Calvin Klein مدل Stylish :
    - طراحی ساده و بسیار کلاسیک
    - رنگ بندی : طلایی و مشکی
    - انتخابی مناسب برای هدیه
    - قطر صفحه : 35 میلی متر
    - بند چرم مصنوعی مرغوب
    - دارای جعبه چوبی شکیل
    - دارای تقویم روز شمار
    - رنگ بدنه کاملا ثابت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 89000 تومان


    کفش دخترانه Ozzy کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز به ویژه کفی ابری سفید و همینطور برچسب های هولوگرامی بسیار شیک آن توجه همگان را به خود جلب می کند.

    قيمت : 229000 تومان
  • ست سوئیشرت و شلوار Mercedes-Benz دارای جنس نخ و پنبه و رنگ آن مشکی می باشد که مدل سویشرت آستین بلند است.مزايای طرح Mercedes-Benz سبک و راحت، دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت، شیک و سايزبندي آن فري سايز است.

    قيمت : 349000 تومان
  • این مدل با ظاهری زیبا و رنگبندی جذاب مناسب برای پیاده روی های طولانی و استفاده در باشگاه ورزشی و همچنین فعالیتهای عادی روزانه می باشد.

    قيمت : 209000 تومان
  • ساعت مچی میراندا دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای بند چرم و صدف های طبیعی می باشد.

    قيمت : 49000 تومان
  • اگر به دنبال ظرف و گالن مناسب برای کمپینگ و سفر هستید، گالن تاشو حاضر یک گزینه عالی است.این گالن دارای خصوصیات منحصر به فردی است که آن را به یک وسیله عالی و ضروری برای سفر تبدیل کرده است.

    قيمت : 189000 تومان