پشه بند و آفتاب گیر خودرو
  • پشه بند و آفتاب گیر خودرو

    هر بسته شامل 4 عدد پشه بند برای تمام خودروها

    قابلیت حرکت شیشه بدون نیاز به باز کردن پشه بند

    جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید


    قیمت : 239000 تومان



    سر نشینان یک خودرو معمولا راه حلی برای جلوگیری از آفتاب یا نور شدید آن ندارند و این باعث آزار و اذیت آن ها می گردد. پشه بند و آفتاب گیر خودرو یک محصول جدید و کاربردی است که همانند یک کیسه دوخته شده و بر سر درب خود ماشین کشیده می شود و اولین پرده ای است که می توان در هنگام استفاده شیشه را به راحتی بالا و پایین برد. پشه بند و آفتاب گیر خودرو در عین حالی که جلوی نور خورشید را می گیرید می توانید از ورود هوای آزاد بهره مند شوید. پشه بند و آفتاب گیر خودرو یک سپر توری مقابل شما و حشرت مانند پشه و مگش قرار می گیرد و میتوانید با خیال آسوده از هوای آزاد لإت ببرین. این مدل فری سایز بوده و برای اکثر خودروها قابل استفاده می باشد. در هر بسته از این محصول 4 عدد توری پنجره برای 4درب خودرو موجود می باشد.


    قیمت : 239000 تومان



    ویژگی های پشه بند و آفتاب گیر خودرو :
    -
    هر بسته شامل 4 عدد پشه بند و آفتاب گیر قابل استفاده در تمامی اتومبیل ها
    - قابلیت بالا و پایین کردن شیشه بدون نیاز به باز کردن پشه بند
    - جلوگیری از ورود حشرات موزی به داخل اتاق خودرو
    - جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید
    - قابلیت تاشوندگی و اشغال فضای کم
    - قابلیت نصب ساده روی انواع خودرو
    - طراحی دقیق مطابق پنجره خودرو
    - پوشش کامل درب توسط توری
    - مناسب برای تمامی خودروها
    - عدم تغییر رنگ در بلند مدت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 239000 تومان


    هولدر موبایل جلو داشبورد و  سایه بان با کیفیت عالی و طراحی زیبا می باشد. قابلیت چسبندگی بر روی هر سطحی از جمله داشبورد خودرو، شیشه جلویی خودرو،میز کار و … را دارد. قابلیت چرخش 360 درجه داشته و به صورت عمودی، افقی یا مورب قرار می گیرد.

    قيمت : 179000 تومان
  • جارو برقی شارژی همراه با ابعاد بسیار مناسب برای استفاده در موارد خاصی مانند تمیزی نقاط کور در منزل و یا داخل خودرو کاربرد بسیار خوبی داشته و قابلیت هایی همچون کارکرد شارژی و بدون نیاز به برق و سیم را دارد که می تواند در مواقع مسافرت و … نیز بسیار کاربردی باشد.

    قيمت : 389000 تومان
  • اسپنیری جذاب و سرگرم کننده، اتصال گوشی به فرمان ماشین، قابلیت چرخش 360 درجه‌ یا اسپین، نگهدارنده کاملا باثبات و ایمن، سازگار با انواع گوشی‌ها، مناسب برای فرمان خودرو

    قيمت : 59000 تومان
  • با استفاده از کیت پنچرگیری لاستیک خودرو خودمان به سادگی و درصورت لزوم با نگاهی به راهنمای تصویری پشت بسته می توانیم پنچری لاستیک تیوبلس انواع خودروهای بزرگ و کوچک را برطرف کنیم.

    قيمت : 99000 تومان
  • برای افرادی که خودرو شخصی را برای سفر و کارهای روزانه خود انتخاب می کنند، علاوه بر حفظ نکات ایمنی و ظاهری، دقت در هوا و بوی داخل ماشین نیز بسیار حائز اهمیت است.

    قيمت : 79000 تومان