هندزفری بلوتوث Arched
  • هندزفری بلوتوث Arched

    دارای کلیدهایی برای پاسخگو به تماسها و کنترل موسیقی


    سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS

    دارای نشانگر LED برای کنترل شارژ


    قیمت : 99000 تومان



    هندزفری بلوتوث Arched به شکل مستطیل طراحی شده است و بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارد. روی این محصول خطوطی نقش بسته‌اند تا ظاهری ساده و خسته‌کننده نداشته باشد. این هندزفری ابعاد 4.3 × 1.4 سانتی‌متری دارد که برای یک هندزفری ایده ال محسوب می‌شود. بنا به ماهیتی که هندزفری‌ها دارند، روزانه مدت زمان زیادی در گوش کاربر قرار می‌گیرند و از این‌رو طراحی ارگونومیک از اهمیت زیادی برخوردار است. سرگوشی هندزفری بلوتوث Arched جنس سیلیکنی دارد و بسیار نرم است که کاربری خوشایندی را رقم می‌زند. این سرگوشی سیلیکنی، گیره‌ای دارد که در حقیقت در لاله‌ی گوش قرار می‌گیرد تا دستگاه به‌خودی‌خود و به‌صورت تصادفی خارج نشود. هندزفری بلوتوث Arched دارای اتصال بلوتوث است و چون به کابلی متصل نیست، دیگر با کابل‌های در هم تنیده روبرو نخواهید شد. با مجهز شدن این دستگاه به میکروفن قابلیت مکالمه فراهم شده است. کیفیت مکالمه و وضوح صدا برای یک مدل رده میانی، قابل قبول هستند. از دیگر ویژگی های هندزفری بلوتوث Arched می توان به : دارای کلیدهایی برای مدیریت تماسها و موسیقی، اتصال برد 10 متری، سازگار با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS اشاره کرد.


    قیمت : 99000 تومان



    ویژگی های هندزفری بلوتوث Arched :
    - زمان استفاده در حالت موسیقی 4 ساعت
    - بسیار سبک وزن و دارای گیره دور گوش
    - زمان استفاده در حالت مکالمه 6 ساعت
    - قابلیت پاسخ به تماس و کنترل موزیک
    - دارای میکروفون با وضوح صدای بالا
    - دکمه های کنترل موسیقی و تماس
    - دارای نشانگر led برای کنترل شارژ
    - دارای طراحی جذاب و چشم نواز
    - قابلیت اتصال به اندروید و iOS
    - تک گوش (هندزفری تکی)
    - نوع باتری ‏:‏ لیتیومی
    - حداکثر برد 10 متر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان


    پایه نگهدارنده گوشی موبایل با بادکش های لاستیکی بسیار قوی قابلیت چسبندگی برروی هر سطحی از جمله داشبورد خودرو، شیشه جلویی اتومبیل، میز کار و غیره را خواهد داشت.

    قيمت : 119000 تومان
  • کیت تمیز کننده 7 کاره Multifunction مناسب برای تمیز کردن کیبورد کامپیوتر و لپ تاپ، اسپیکر، هدفن، برداشتن کیلید های کیبورد های گیمینک برای تمیز کردن، تمیز کردن صفحه گوشی، داخل کیس های ایرپاد و.... این تمیزکننده دارای مخزن اسپری داخل کیت می باشد..

    قيمت : 259000 تومان
  • سه‌پایه‌ی نگه‌دارنده‌ی یانتنگ مدل «YT-228» ارتفاع کمی دارد و برای استفاده‌ی رومیزی یا استفاده به‌عنوان سه‌پایه‌ی نگه‌دارنده‌ی مونوپادها کاربرد دارد.به دلیل وزن و ابعاد کوچکش، می‌توان آن را «مینی سه‌پایه» نامید یا به‌عنوان سه‌پایه‌ی رومیزی استفاده کرد.

    قيمت : 79000 تومان
  • این محصول وارداتی بوده و جنس بدنه پلاستیک و جنس چرخ فلزی ضد زنگ بوده که با چسب دوطرفه قابلیت محکم شدن در جای خود داره ، همچنین جای دو سوراخ پیچ تعبیه شده که بتوانید با پیچ در جای خود محکم کنید

    قيمت : 89000 تومان
  • می توان از آن برای نگهدارنده تلفن همراه و همچنین برای پلاک های پارکینگ موقت استفاده کرد. نگهدارنده گوشی قابل چرخش است، می توانید زاویه مناسب را تنظیم کنید و دید خوبی را برای گوشی های موبایل فراهم کنید.

    قيمت : 139000 تومان