ست ساعت مچی Walar طرح Jerius
  • ست ساعت مچی Walar طرح Jerius

    طـراحـی بســـیار شـیـک و بـه روز

    جنس بند : چرم صنعتی

    رنگ بندی فریم طلایی و مشکی


    قیمت : 229000 تومان


    ساعت‌های ست مخصوص زوج‌هایی است که می‌خواهند در سبک پوشش و زیورآلات هم تا حد ممکن به هم نزدیک باشند. ست ساعت مچی Walar طرح Jerius بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد برای یک زوج باشد. ست ساعت مچی Walar طرح Jerius بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد. این محصول دارای تقویم روز شمار می باشد.


    قیمت : 229000 تومان



    ویژگی های ست ساعت مچی Walar طرح Jerius :
    - طـراحـی بســـیار شـیـک و بـه روز
    - قطر صفحه مردانه : 35 میلی مـتر
    - قطر صفحه زنانه : 25 میلی مـتر
    - رنگ بندی فریم طلایی و مشکی
    - جـنس بـند : چـرم صنـعتی
    - رنـگ قـاب و بـدنه ثابـت
    - دارای تقویـم روز شـمار
    - رنـگ بند : مشـکی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 229000 تومان


    ست تی شرت مردانه و زنانه Night-Day از جمله ست های جدیدی است که با طرحی بدیع و با کیفیتی بی نظیر عرضه شده است تا بهترین هدیه برای زوج های جوان و عاشق باشد. این محصول به صورت فری سایز عرضه شده است.

    قيمت : 149000 تومان
  • این محصول یکی از جذابترین ساعت های ال ای دی موجود در بازار است که با طرح اپل واچ طراحی شده است. صفحه نمایشی و مستطیل شکل ساعت در ابعاد 32 × 38 میلی‌متر طراحی شده و ضخامت آن در قسمت بدنه 10 میلی‌متر است.

    قيمت : 199000 تومان
  • کوله مینی چند کاره محصولی میباشد که از آن میتوانید به عنوان کیف هندزفری, شارژر, کارت بانکی, پول و... استفاده کنید. کوله مینی چند کاره امکان استفاده به عنوان جاکلیدی و قابلیت اتصال به انواع کیف و کوله پشتی را به شما میدهد.

    قيمت : 39000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند  

    قيمت : 119000 تومان
  • کفش ساقدار مردانه L V مدل  Easy way یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 339000 تومان