ساعت مچی اسپریت مدل BS
  • ساعت مچی اسپریت مدل BS

    طـراحـی بســـیار شـیـک و بـه روز

    جنس بند : چرم صنعتی

     رسمی , روزمره , لوکس , فشن


    قیمت : 149000 تومان


    ساعت مچی اسپریت مدل BS بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد باشد. ساعت مچی اسپریت مدل BS بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است،طراحی شیک وخاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید.ظرافت و طراحی این ساعت چشم هر بیننده ای را مینوازد. رنگ مشکی بند چرم این مدل با همه رنگها ست میشود زیرا مشکی رنگی ست که کنار همه رنگها می آید و باعث شیکتر دیده شدن سایر رنگها میشود.


    قیمت : 149000 تومان



    ویژگی های ساعت مچی اسپریت مدل BS
    - طـراحی بسیار شیک و به روز
    - رنگ صفحه: مشکی و سفید
    - قطر صفحه : 35 میلی مـتر
    - جـنس بـند : چرم صنعتی
    - رنـگ قـاب و بـدنه ثابـت
    - اسپرت : زنانه و مردانه



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 149000 تومان


    شرکت Lacoste، یکی از تولیدکنندگان ساعت‌های مچی با طرح‌های خاص و زیبا است. ساعت های ساخت این شرکت ساعت‌هایی دارای طرحی اسپرت و کلاسیک هستند. ساعت مچی Lacoste مدل Papillon جديدترين محصول كمپاني محبوب لاگوست مي باشد.

    قيمت : 99000 تومان
  • ست سوئیشرت و شلوار Mercedes-Benz دارای جنس نخ و پنبه و رنگ آن مشکی می باشد که مدل سویشرت آستین بلند است.مزايای طرح Mercedes-Benz سبک و راحت، دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت، شیک و سايزبندي آن فري سايز است.

    قيمت : 349000 تومان
  • رویه فوم سلول باز و همچنین زیره‌ که دربرابر سایش مقاوم است و این ترکیب باعث افزایش عمر و دوام  این کفش شده است و همین موضوع کمک می‌کند تا شما برای مدتی طولانی بتوانید از داشتن این کفش لذت ببرید.

    قيمت : 119000 تومان
  • کفش مردانه PULL&BEAR طرح RS سفید رنگ و مدل اسپرت تولید شده. این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.

    قيمت : 269000 تومان
  • از جمله شیک ترین تی شرت هایی که به تازگی به بازار عرضه شده، تی شرت مردانه The End را می توان نام برد. این تی شرت با انواع لباس ست شده و هماهنگی خاصی دارد.

    قيمت : 199000 تومان