ساعت مچی Chanel مدل Rotation
  •  ساعت مچی Chanel مدل Rotation

    چرخش صفحه هنگام تکان خوردن ساعت


    دارای نگین های درخشان داخل صفحه

    ارائــه در رنگبنــدی مخــتلف


    قیمت : 99000 تومان



    ساعت مچی Chanel مدل Rotation دارای جنس بند فلز قابل انعطاف و البته در رنگ های متنوع است. قفل ساعت مچی زنانه به صورت آهنربایی (مگنتی) می باشد که استفاده آن را بسیار راحت می کند و البته ظاهر شکیلی به محصول بخشیده است. نگین های بسیار زیبایی در این ساعت کار شده که جلای خاصی به وجاهت آن بخشیده است. از ویژگی های منحصر به فرد این ساعت مچی این است که صفحه ساعت با جا به جایی، حرکت می کند.


    قیمت : 99000 تومان



    ویژگی های ساعت مچی Chanel مدل Rotation:
    - چرخش صفحه هنگـام تکان خوردن ساعـت
    - دارای نگین های درخشان داخل صفحه
    - بنـد حصیـری بسیار با کیـفیـت
    - دارای جعبه چوبــی شکیل ️
    - قفل مگنتی(آهنربایی)



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان
     


    یک محصول فوق العاده سبک و راحت برای پیاده روی و انجام کارهای روزمره زیره ی این محصول از مواد درجه یک پیو می باشد که سبکی و راحتی چشمگیری به این کار داده ...

    قيمت : 179000 تومان
  • کفش ساقدار مردانه Black ecco یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 279000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 79000 تومان
  • ساعت مچی دخترانه GUCCI مدل Minimals جديدترين محصول كمپاني محبوب GUCCI مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد.

    قيمت : 89000 تومان
  • عینک زنانه اپیروس به همراه کیف و دستمال اورجینال. طراحي بی نظیر و خیره کننده ويژه سال 2013، فوق العاده زیبا و شیک با کیفیت استثنایی برای اولین بار در ایران ...

    قيمت : 49000 تومان