شلوار اسلش مردانه طرح NY
  • شلوار اسلش مردانه طرح NY

    دارای کمر و مـچ کش پهن


    جنس فوق العاده عالی مناسب فصل

    فری سایز (مناسب سایز های لارج و ایکس لارج)
     

    قیمت : 109000 تومان



    شلوار اسلش طرح NY شلواری زیبا و خوش استایل ویژه آقایان شیک پوش است. از شلواری های اسلش بسیار راحت و پر طرفدار این روز ها است که دارای جنس پارچه نخی و طراحی بی نظیر، که جلوه ای ویژه به تیپ و استایل شما می بخشد. شلوار اسلش NY به صورت فری سایز بوده و کسانی که سایز آن ها لارج و ایکس لارج می باشد نیز می توانند از آن استفاده نمایند.


    قیمت : 109000 تومان



    ویژگی های شلوار اسلش مردانه طرح NY :
    - دارای دو جیب اریب
    - دارای بند کمر برای تنظیم سایز
    - فری سایـز (مناسـب L و XL)
    - دارای کمر و مـچ کش پهن
    - جنس: نخی - پلی استر
    - مدل شلوار دمپـا کشی
    - قـد شلـوار 110 CM
    - فاق شلوار: 32 CM


    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 109000 تومان


    ساعت های سری Ice Watch ساعت های مدرن و فوق العاده شیک است که به علت تنوع رنگی برای ست کردن با لباس ها بسیار مناسب است. این ساعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض می باشد.

    قيمت : 89000 تومان
  • کفش ونس ساقدار گزینه ای بسیار مناسب برای فصل های سرد بوده که این نیم بوت انتخاب بسیاری از افراد برای فصول گرم نیز می باشد. این کفش با شلوارهای جین دمپافیت و حتی مام استایل دارای جذابیت خاص و منحصر به فرد خود می باشد.

    قيمت : 349000 تومان
  • ساعتی که هم به عنوان ساعت و هم به عنوان دستبند طراحی شده است. با بندی چرم که به صورت خلاقانه و دورپیچ روی دست خودنمایی می کند و آویز سنگ فیروزه آن زیبایی آن را دو چندان می کند.

    قيمت : 45000 تومان
  • کفش ساقدار مردانه Brown ecco یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 279000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و حتی می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 379000 تومان