ست ساعت مچی JAPON GOLD
  • ست ساعت مچی JAPON GOLD

    طـراحـی بســـیار شـیـک و بـه روز

    جنس بند : چرم صنعتی

    رنگ بند: مشکی و قهوه ای


    قیمت : 229000 تومان


    ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند. اینکه چه سبکی را انتخاب می کنید در ظاهر ساعت شما پیدا می شود; کلاسیک، فشن، اسپرت و یا ...؟ حتی میتوان گفت ساعت ها بهترین یادآورنده برای خاطرات شما هستند، که در هر لحظه همراهیتان می کنند. ساعت مچی ست برای شما و شخصی که دوستش دارید، یک هدیه ماندگار است. همیشه در خرید ساعت مچی ست این نکته وجود دارد که طراحی ساعت زنانه با ظرافت و ساعت مردانه با ویژگی های بیشتر مطابق سبک سلیقه آقایان همراه است.
    ساعت‌های ست مخصوص زوج‌هایی است که می‌خواهند در سبک پوشش و زیورآلات هم تا حد ممکن به هم نزدیک باشند. ست ساعت مچی JAPON GOLD بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد برای یک زوج باشد. ست ساعت مچی JAPON GOLD  بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد.


    قیمت : 229000 تومان



    ویژگی های ست ساعت مچی JAPON GOLD :
    - طـراحـی بسیار شـیک و بـه روز ست
    - رنگ بنــدی فریم: طـلایی و نقره ای
    - قطر صفحه مردانه : 40 میلی متر
    - قطر صفحه زنانه : 30 میلی متر
    - رنگ بند: مشکی و قهوه ای
    - جـنس بـند : چـرم صنـعتی
    - رنـگ قـاب و بـدنه ثابـت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 229000 تومان


    این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و حتی می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 379000 تومان
  • این محصول مناسب برای استفاده روزانه و محیط‌ های اداری است. زیره آن پلاستیک(PU) فشرده مستحکم می‌باشد که مناسب برای استفاده در سطوح سخت و مقاوم در برابر سرما و گرماست.

    قيمت : 149000 تومان
  • کفش ساقدار مردانه Brown ecco یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 279000 تومان
  • طرح مد روز و مورد پسند دختران جوان. فوق العاده شیک و با کیفیت. امکان استفاده در باشگاه و فضای باز. ارائه شده در 2 رنگ صورتی و سبز با خطوط هایلایت.

    قيمت : 199000 تومان
  • ساعت مچی BULBUL مدل Candino جديدترين محصول كمپاني محبوب BULBUL مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد. ارائه ای مدرن و بی نظير

    قيمت : 109000 تومان