عینک آفتابی PARADISE
  •  عینک آفتابی PARADISE

    فوق العاده سبـک و قابل انعـطاف

    همراه با کیف و دستمال عینک

    ارائه در رنگبندی مختلف

     جنس لنز: پلی کربنات


    قیمت : 99000 تومان



    عینک آفتابی PARADISE یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هست که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. عینک آفتابی PARADISE یکی از عینک‌های رنگی دخترانه و پسرانه است که با عدسی گرد و رنگهای زیبا و کیفیت مطلوب، جذابیت قابل‌ توجهی دارد. این عینک از نوع فریم گرد است و عرض عدسی آن به 50 میلی‌متر می‌رسد. دسته ی عینک آفتابی PARADISE از فلز است. عدسی این عینک نیز از جنس پلی کربنات است که در عین زیبایی دارای یووی 400 است. این مدل همراه یک هارد کاور شیک و جذاب و دستمال پاک‌کننده عرضه می‌شود که کاملا کاربردی هستند. این مدل دوست‌داشتنی انتخابی قابل‌تامل برای موقعیت‌های مختلف روزمره خواهد بود...


    قیمت : 99000 تومان



    ویژگی های عینک آفتابی PARADISE :
    -  فوق العاده شیـک و زیبا مخصوص مشکل پسـندان
    - قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت و مجلسی
    - جذب کننـدگی اشعـه ماوراء بنفش UV 400
    - فوق العاده سبـک و قابل انعـطاف
    - همراه با کیف و دستمال عینک
    - موجود در رنگ های پر طرفدار
     - جنس لنز: پلی کربنات
    - ضد حساسیت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان


    برای اغلب ما پیش می آید که مجبور می شویم، کاری را مانند تعمیر کردن یک وسیله یا … در منزل ، محل کار و یا حتی مسافرت و گردش انجام دهیم ، برای این کار به ابزار احتیاج است، البته ای امکان وجود ندارد که همه جا یک جعبه ابزار به همراه داشته باشیم ،چرا که حمل و جابه جایی آن بسیار دشوار است...

    قيمت : 199000 تومان
  • زوج های جوان همواره می خواهند تا هماهنگی و عشق خود را نمایان سازند. از جمله مد های جدید و به روز ارائه شده پوشاک با طرح یکسان برای زوج هاست که هماهنگی خاصی به زوج ها داده و زیبایی فوق العاده ای در نمایش یک دلی میان آن ها دارد.

    قيمت : 229000 تومان
  • افراد برای مسافرت و یا یک پیک نیک ساده ، همیشه نیاز به همراه داشتن آب داغ برای درست کردن چایی و یا قهوه دارند. حتی نگهداری آب خنک برای نوشیدن  در گرمای تابستان هم یکی از دغدغه های مسافران است.

    قيمت : 429000 تومان
  • پکیج 3 عددی نظم دهنده تاشو کفش محصولی با طراحی نوین و در عین حال بسیار کاربردی جهت استفاده در منزل است. این نظم دهنده از جنس پلاستیک مقاوم و تا حدی منعطف تولید شده و دارای دو طبقه متصل به هم می باشد.

    قيمت : 79000 تومان
  • کیف پول و موبایل Borna، آن چیزی است که به کارت های متعدد بانکی شما نظم بخشیده و پول های نقد شما همواره مرتب و تا نخورده باقی می ماند. ویژگی برتر این کیف دارا بودن جای موبایل است که به گونه ای طراحی شده است که تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید) تا 5.5 اینچ درون آن جا می گیرد.

    قيمت : 49000 تومان