کفش کالج مردانه CAT مدل Kelerman
  • کفش کالج مردانهCAT مدل Kelerman

    قابل ست کردن با لباس های مجلسی و اسپرت

    ارائه شده در سایزبندی 40 تا 44

    بسیار شیک و با کیفیت


    قیمت : 129000 تومان



    کالج از آن کفش‌هایی است که همیشه و همه جا به کار‌مان می‌آید؛ در محل کار، در گشت‌ و گذارهای روزانه، در دانشگاه و مدرسه و خلاصه هرجا که دلمان کفشی بخواهد که هم زیبا باشد هم راحت. کفش کالج مردانه CAT مدل KELERMAN جنس رویه چرم صنعتی درجه یک بوده که با طرح مشبک زیبایی دو چندان به خود گرفته در رنگ مشکی موجود می‌باشد. بسیار سبک می باشد و در کنار شلوار‌های جین یا کتان به زیبا‌تر شدن استایل کمک می‌نمایید. کفش کالج مردانهCAT مدل KELERMAN در سایز 40 تا 44 عرضه شده اند و قطعا از خرید آن با این کیفیت بالا و قیمت پایین احساس رضایت خواهید نمود.


    قیمت : 129000 تومان



    ویژگی های کفش کالج مردانهCAT مدل KELERMAN:
    - سایز بندی: 40 الی 44 (قابلیت انتخاب سایز در سبد خرید)
    - قابل ست کردن با لباس های مجلسی و اسپرت
    - جنس رویه: چرم صنعتی درجه یک
    - کیفیت ساخت بالا و مقاوم
    - جنس زیره: PVC مرغوب
    - رنگ بندی : مشکی
    - بسیار نرم و راحت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 129000 تومان


    معرفی اجمالی ساعت مچی Chanel مدل Rotation جنس بند ساعت مچی چنل از فلز قابل انعطاف ودر رنگ های متنوع است . قفل ساعت مچی زنانه به صورت آهنربایی می باشد. صفحه دارای نگین ها درخشان است . از ویژگی های منحصر به فرد این ساعت مچی این است که صفحه ساعت با جا به جایی ، حرکت می کند.

    قيمت : 99000 تومان
  • کیف پول زنانه فانتزی Nina از لوازم ضروری است که هر خانوم با سلیقه ای در میان لوازم شخصی خود از آن نیز برخوردار است ، برخلاف اکثر کیف های موجود در بازار از زیپ فلزی و سرزیپ مرغوب استفاده شده است...

    قيمت : 99000 تومان
  • ست تی شرت مردانه و زنانه Night-Day از جمله ست های جدیدی است که با طرحی بدیع و با کیفیتی بی نظیر عرضه شده است تا بهترین هدیه برای زوج های جوان و عاشق باشد. این محصول به صورت فری سایز عرضه شده است.

    قيمت : 149000 تومان
  • ساعت مچی Romanson مدل Vertigo جديدترين محصول كمپاني محبوب رومانسون مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد. ارائه ای مدرن و بی نظير

    قيمت : 149000 تومان
  • هودی مردانه مدل Kangaro. این هودی های فوق العاده شیک با رنگ مشکی و طرح ساده ارائه شده اند و از این رو کاربرد بسیاری چه در مهمانی و جشن ها و چه در مدرسه و دانشگاه دارند.

    قيمت : 199000 تومان