کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND
  • کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND

    ارائه شده برای  موبایل های اندروید و آیفون (انتخاب مدل هنگام ثبت سفارش)

    دارای گیره های مخصوص جهت نصب در اتومبیل و .. جهت فیکس کردن

    قابلیت همزمان استفاده به صورت هولدر و شارژر موبایل


    قیمت : 99000 تومان


    تعداد زیادی کابل شارژر و نگهدارنده در بازار وجود دارد ، اما یک کابل انعطاف پذیر جدید به نام کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND ، سفر خود را در دنیای دیجیتال باز کرده و طرفداران زیادی پیدا کرده. وسیله ای منحصر به فرد جدید برای نگهداری و شارژ دستگاه های آیفون و اندروید به شما ارائه میشود. کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND با استفاده از یک ماده فلزی ساخته شده است که به آن اجازه می دهد انعطاف پذیر و در عین حال هنوز به اندازه کافی قوی باشد تا وزن یک iPhone  و گوشی های اندروید را تحمل کند. کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND ظاهری متفاوت با دیگر پایه‌های نگهدارنده دارد و طول آن هم 50 CM است. این رابط باوجود سخت بودن، انعطاف‌پذیر است و با فشار می‌توان آن به حالت‌های متفاوت در زاویه‌های گوناگون درآورد. کابل‌ها یا سیم‌های رابط وظایف و کاربردهای متنوعی دارند؛ اما می‌توان گفت که شایع‌ترین و رایج‌ترین کاربرد آن‌ها برای کاربران، انتقال اطلاعات از دستگاه‌های هوشمند به کامپیوتر یا برای شارژ باتری آن‌هاست. از متداول‌ترین کابل‌ها در بازار باید به کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND اشاره کرد.


    قیمت : 99000 تومان



    ویژگی های کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND:
    - ارائه شده برای  گوشیهای اندروید و آیفون (انتخاب مدل هنگام ثبت سفارش)
    - دارای گیره های مخصوص جهت نصب در اتومبیل و .. جهت فیکس کردن
    - قابلیت همزمان استفاده به صورت هولدر و شارژر موبایل
    - قابلیت نصب بر روی اتومبیل، میز کار و ...
    - پایه نگهدارنده موبایل چسبی
    - طول: 50 سانتی متر
    - چرخش 360 درجه



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان
     


    یکی از مشکلات نگهداری حیوانات خانگی ریخته شدن موی آن ها بر روی مبل ، فرش و حتی لباس ها می باشد که به سادگی نمیتوان موی چسبیده شده به آنها را جمع کرد...

    قيمت : 259000 تومان
  • چراغ LED تامبلرلایت مناسب جهت استفاده به عنوان چراغ خواب ، چراغ مطالعه و قابل حمل می باشد.این محصول دارای طراحی مناسب برای ایستادن چراغ در هر وضعیت بوده و دارای سه حالت نوردهی می باشد.

    قيمت : 119000 تومان
  • پنکه همراه دارای 3 درجه سرعت باد دهی متفاوت می باشد، قابلیت شارژ مجدد پنکه همراه باعث می شود که همیشه بتوانید از این پنکه همراه استفاده کنید پنکه همراه داری یک چراغ قوه در کنار محصول می باشد .

    قيمت : 239000 تومان
  • دیگر گوشی موبایل یا تبلتتان در خودرو بدون شارژ نخواهد ماند. شارژر فندکی اتومبیل، ابزاری کوچک ولی کارآمد است که جریان لازم را برای شارژ گوشی درون خودرو فراهم می‌کند.

    قيمت : 49000 تومان
  • هندزفری ایرپاد بلوتوثی مدل M10 محصولی است که می‌تواند با پخش موسیقی‌های مورد علاقه‌ی شما با کیفیتی رضایت‌بخش، لحظات خوشی را در هر مکان و زمان برایتان به ارمغان آورد. طراحی این محصول به گونه‌ای است که علاوه بر داشتن زیبایی و جذابیت، متناسب با ارگونومی گوش می‌باشد و هنگام استفاده‌ی طولانی مدت موجب ایجاد خستگی و احساس ناراحتی برای مصرف کنندگان نمی‌شود. طراحی اصولی هندزفری بلوتوثی مدل M10 سبب شده است تا هنگام انجام فعالت های مختلف بطور ناخواسته از گوش شما جدا نشود؛ بنابراین کاربر می‌تواند با خیالی آسوده از لذت کار با این هدفون بهره مند شوند

    قيمت : 389000 تومان