ساعت مچی مردانه S.D Horse
  • ساعت مچی مردانه  S.D Horse

    طراحـی بی نظـیر و فوق الـعاده شیک

    دارای جعبه چوبـی شکیل

    بند چرمی بسیار مقاوم


    قیمت : 99000 تومان


    ساعت مچی مردانه همواره برای آقایان اعتماد به نفس به ارمغان آورده است. بیش از آنچه که آقایان به صفحه ساعت مچی خود نگاه کنند، همواره خود را هنگامی که ساعت های مختلف به دست بسته اند در آینده برانداز می کنند. به همین دلیل خرید ساعت مردانه برای آقایان آنطور که به نظر می رسد آسان نیست. ساعت مچی مردانه  S.D Horse یکی از بهترین و مناسب ترین ساعتهاست که در مناسبت ها و استایل های مختلف و ویژه ای مانند اداری و رسمی، اسپرت، لوکس، روزمره، فشن، رسمی، کلاسیک ،نامزدی، ازدواج و یا تولد می باشد. ساعت مچی مردانه  S.D Horse  بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، طراحی شیک و خاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید. ظرافت و طراحی این ساعت چشم هر بیننده ای را مینوازد. این ساعت شیک با بند چرم مشکی و صفحه مشکی  عرضه شده است که با همه رنگها ست میشود. این محصول دارای جعبه چوبی شکیل می باشد.


    قیمت : 99000 تومان



    ویژگی های ساعت مچی مردانه S.D Horse:
    - اداری و رسمی، اسپرت، لوکس، روزمره، فشن، رسمی، کلاسیک
    - طراحـی بی نظـیر و فوق الـعاده شیک
    - قطر صفحه ساعت 50 میلیمتر
    - دارای جعبه چوبـی شکیل

    - قابلیت نمایش 24 ساعته
    - بند چرمی بسیار مقاوم
    - جنس شیشه: معدنی
    - فرم صفحه: گرد



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان
     


    ساق دست طرح تاتو تهیه شده از بهترین و مرغوبترین پارچه می باشد که دارای طرح های متفاوت و بسیار شیک می باشد. با استفاده از این محصول انواع تاتو را بر دستان خود داشته باشید.

    قيمت : 49000 تومان
  • طرح مد روز و مورد پسند دختران جوان. فوق العاده شیک و با کیفیت. امکان استفاده در باشگاه و فضای باز. ارائه شده در 2 رنگ صورتی و سبز با خطوط هایلایت.

    قيمت : 199000 تومان
  • اگر به دنبال کفش های فوق العاده با کیفیت با طراحی جدید و شیک و کاربردی هستید کفش مردانه Fila طرح Tourissm را به شما پیشنهاد می نماییم. این کفش بسیار راحت بوده و در سایز 41 تا 44 عرضه شده اند.

    قيمت : 199000 تومان
  • جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه ساقدار Timberland طرح Baskets کفش اسپرتی است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید. این کفش زیره فوق العاده زیبایی دارد که از استحکام بالایی هم برخوردار است و از جنس PU می باشد و بسیار مقاوم است.

    قيمت : 199000 تومان
  • بسیاری از ما تجربه‌ی استفاده از ساعت کامپیوتری را در همان دوران کودکی داشته‌ایم. ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل A159 از شرکت معروف و سرشناس کاسیو یک ساعت دیجیتالی است و ظاهر منحصر به فردش شاید ما را به یاد دهه‌های گذشته بیاندازد.

    قيمت : 149000 تومان