مگنت یخچال مینیاتوری (6 عددی)
  • مگنت یخچال مینیاتوری (6 عددی)

    مقوای لمینت شده برای مقاومت در برابر آب


    در بسته بندی 6 تایی بصورت رندوم

    دارای آهنربای مخفی


    قیمت : 59000 تومان



    مگنت یخچال یا رو یخچالی، نماد یا وسایل تزیینی کوچکی هستند که با یک تکه آهنربای کوچک، به در یخچال، کابینت، حاشیه فلزی در و پنجره و ... چسبانده می‌شوند.
    محصول جدیدی که به شما معرفی می کنیم مگنتهایی است که دقیقا مانند اجناس سوپر مارکتی هستند که همه روزه خریداری میکنیم. تولید کننده خوش سلیقه این محصول تمام تلاش خود را بکار بسته تا مگنتها دقیقا مشابه اجناس اصلی باشند. این مگنتهای مینیاتوری از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند و از جنس مقوای لمینت شده مقاوم در برابر آب تولید شده است و از آهنربای مخفی (داخل محصول) به کار رفته است. اندازه حدودی مگنتها 2 تا 4 سانتیمتر میباشد و هر بسته شامل 6 عدد مگنت یخچالی با طرح های متفاوت می باشد. دقت تولید این محصول فوق العاده می باشد و دقیقا پشت و روی مگنتها دقیقا مانند اجناس اصلی هستند.


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های مگنت یخچال مینیاتوری (6عددی):
    - مقوای لمینت شده برای مقاومت در برابر آب
    - قابل اتصال به درب یخچال، فریزر و کابینت
    - در بسته بندی 6 تایی بصورت رندوم
    - دارای آهنربای قوی (داخلی)
    - در طرح‌های متنوع مینیاتوری


    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    آویز زیور آلات طرح گوزن یک وسیله بسیار کاربردی برای آویز کردن جواهرات یا دیگر لوازم است که علاوه بر کاربردش به عنوان وسایل دکوراتیو منزل نیز می توانید از آن استفاده نمایید.

    قيمت : 39000 تومان
  • یک آویز لباس های شستشو شده است که جنس آن فلز ضد زنگ و با کیفیت خیلی بالا بوده که روی آن با رنگ نسوز پوشانده شده است.

    قيمت : 129000 تومان
  • لوکس و زیبا دارای 16 محفظه شفاف جهت قرار گیری آیتم های مختلف در قسمت بالایی، دارای سه کشو و دو محفظه جداگانه در قسمت بالا می باشد. اگر بدنبال وسیله ایی برای  مرتب کردن و جمع کردن وسایل آرایشی – بهداشتی خود هستید استند  لوازم آرایشی  مدل بیوتی باکس را ما به شما پیشنهاد می کینم.

    قيمت : 259000 تومان
  • گیره نگهدارنده روتختی دارای چهار سر دو سر برای نگه داشتن گوشه های ملحفه تخت میباشد که ملحفه را از جهار گوشه سفت کشیده و باعث باز شدن چروک ها و شل قرار گرفتن ملحفه روی تخت میباشد...

    قيمت : 99000 تومان
  • دستگاه کوفته پیچ وسیله پرکاربرد و خوش دست می باشد که میتوانید با آن غذای سنتی و خوشمزه کوفته را آماده نمایید. قابل استفاده برای انواع بستنی، کیک های قالب دار، گوشت تو پر و ...

    قيمت : 29000 تومان