شلوار اسلش مردانه مدل DIAMOND
  • شلوار اسلش مردانه طرح DIAMOND

    دارای بند کمر برای تنظیم سایز

    فری سایـز (مناسب L و XL)

    دارای کمر کش پهن

    جنس پارچه بنگال


    قیمت : 149000 تومان



    شلوار اسلش یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها برای استفاده هم در بیرون از منزل و هم در خانه می باشد. این محصول اسپرت با کتانی و کفش‌های اسپرت همخوانی و تناسب خوبی دارد. سایز‌بندی این شلوار به صورت فری سایز می باشد و مناسب استفاده لارج و ایکس لارج است. شلوار اسلش مردانه طرح DIAMOND با جنس پارچه بنگال یک گزینه عالی برای شما که به استایل و راحتی خود اهمیت میدهید، این شلوار دارای دو جیب در بغل و یک جیب در پشت و دو جیب در زانو میباشد که با دوخت و چاپ با کیفیت و طراحی عالی عرضه شده است که راحتی را در عین خوش استایل بودن هدیه می دهد.


    قیمت : 149000 تومان



    ویژگی های شلوار اسلش مردانه طرح DIAMOND:
    - فری سایـز (مناسب L و XL)
    - دارای بند کمر برای تنظیم
    - سایز دور کمر 90 CM
    - قـد شلـوار 100 CM
    - دارای کمر کش پهن
    - جنس پارچه بنگال
    - رنگ: کرم
    - فاق 38 CM



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 149000 تومان


    این محصول مناسب برای استفاده روزانه و محیط‌ های اداری است. زیره آن پلاستیک(PU) فشرده مستحکم می‌باشد که مناسب برای استفاده در سطوح سخت و مقاوم در برابر سرما و گرماست.

    قيمت : 149000 تومان
  • ساعت مچی اسپریت مدل BS بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد باشد. ساعت مچی اسپریت مدل BS بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است،طراحی شیک وخاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید.

    قيمت : 149000 تومان
  • تابستان امسال هم ما زیبایی پوشش را به شما هدیه می کنیم. مانتو تابستانه طرح آرتمیس دوخته شده از بهترین پارچه شانتون است که پوششی مناسب برای فصل تابستان است. 

    قيمت : 149000 تومان
  • ساعت مچی BULBUL مدل Candino جديدترين محصول كمپاني محبوب BULBUL مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد. ارائه ای مدرن و بی نظير

    قيمت : 109000 تومان
  • شال زنانه Servin مشکی با طرح راه های ببری یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و قهوه ای و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان