ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی
  • ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی

    دارای تقویم روز شمار و نمایشگر سال

    نمایش ساعت با جلوه های ویژه

    مناسب برای آقایان و بانوان


    قیمت : 109000 تومان



    ساعت مچی LED طرح شیائومی یکی از پرفروش ترین ساعت های مچی در بازار جهانی به شمار می رود. ساعت مچی LED طرح شیائومی دارای صفحه ی نمایش دیجیتالی بوده و زمان لمس کردن صفحه ساعت، صفحه نمایش محصول با جلوه ویژه خاصی و با چراغ های LED سفید (یخی) رنگ ساعت را برای شما نمایش می دهد. این ساعت امکان نمایش تقویم روز را نیز دارد. ویژگی دیگر این محصول بند مگنتی و بسیار شیک آن است که قفل آن هرجایی که شما تنظیم کنید به صورت آهنربایی به بند زیرین متصل خواهد شد.


    قیمت : 109000 تومان



    ویژگی های ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی:
    - نوع کاربری : ورزشی، روزمره (کلاسیک)
    - دارای تقویم روز شمار و نمایشگر سال
    - تنظیم بند برای انواع سایز مچ دست
    - نمایش ساعت با جلوه های ویژه
    - قابلیت جدا شدن بند از ساعت
    - مناسب برای آقایان و بانوان
    - جنس بند استیل حصیری
    - طراحی مشابه می بند 3



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 109000 تومان


    ساعت مچی دخترانه GUCCI مدل Minimals جديدترين محصول كمپاني محبوب GUCCI مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد.

    قيمت : 89000 تومان
  • یکی از مشکلات نگهداری حیوانات خانگی ریخته شدن موی آن ها بر روی مبل ، فرش و حتی لباس ها می باشد که به سادگی نمیتوان موی چسبیده شده به آنها را جمع کرد...

    قيمت : 259000 تومان
  • کبریتی که نه خیس می شود و نه جای زیادی را اشغال می کند. این کبریت جالب علاوه بر خاصیت کبریت بودن دارای یک سطح صیقلی می باشد که کاملا به جای آینه میتوان از آن استفاده کرد ...

    قيمت : 45000 تومان
  • عینک آفتابی PARADISE یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هستند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند. عینک آفتابی PARADISE یکی از عینک‌های رنگی دخترانه و پسرانه است که با عدسی گرد  و رنگهای زیبا و کیفیت مطلوب و جذابیت قابل‌توجهی دارد.

    قيمت : 99000 تومان
  • ساعت های سری Ice Watch ساعت های مدرن و فوق العاده شیک است که به علت تنوع رنگی برای ست کردن با لباس ها بسیار مناسب است. این ساعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض می باشد.

    قيمت : 89000 تومان