تسمه حمل اثاثیه Carry Furnishings Easier
  • تسمه حمل اثاثیه Carry Furnishings Easier

    ایمن و کارآمد‏

    برای حمل اثاثیه منزل، ماشینهای اداری، تجهیزات سنگین، حجیم و حساس

    ساخته شده از تسمه برزتنی 2.5 میلیمتر 

    محصولی ارگونومیگ برای محافظت از ستون فقرات


    قیمت : 79000 تومان



    شما با این تسمه می توانید اجسامی مانند یخچال ، مبل ، ماشین لباس شویی، کمد ، ویترین و … را به راحتی از زمین بلند کرده و جابه جا کنید. اگر قصد اسباب کشی دارید حتما این تسمه به کار شما می آید تسمه بلند کردن اجسام Forearm Forklift یک وسیله جالب برای بلند و جابه جا کردن اجسام بزرگ می باشد.حتی خانم ها نیز می توانند در بلند کردن اجسام سنگین به همسران خود کمک کنند شامل یک جفت کمربند حمل Forearm Forklift ساخته شده از الیاف مقاوم در برابر کشش و ضربه که به هیچ وجه پاره نمی شود و آسیب نمی بیند.


    قیمت : 79000 تومان



    ویژگی های تسمه حمل اثاثیه Carry Furnishings Easier :
    - برای حمل اثاثیه منزل ، ماشینهای اداری، تجهیزات سنگین ، حجیم و حساس 
    - محصولی ارگونومیگ برای محافظت از ستون فقرات 
    - ساخته شده از تسمه برزتنی 2.5 میلیمتر 
    - قابلیت تحمل حداقل 400 کیلو گرم بار 
    - وزن محصول : 150 گرم  
    - موجود در رنگ نارنجی 
    - همراه با پکیجینگ 
    - ‏ایمن و کارآمد
    - ساخت چین


    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 79000 تومان


    چراغ خورشیدی دیواری Solar Light مناسب نصب در دیوارهای ورودی ساختمان‌ها، حیاط، کناره‌های پله و مکان‌های مشابه است. چراغ با جذب انرژی خورشیدی در طول روز، انرژی لازم برای روشن کردن محوطه را در شب هنگام فراهم می‌کند.

    قيمت : 269000 تومان
  • صافکاران حرفه ای pdr از آن برای کشیدن قری های بدنه خودرو بدون نیاز به رنگ استفاده می کنند. این محصول بسیار کاربردی به دلیل کیفیت و کاربرد بالایش مورد توجه بسیاری از متخصصان صافکاری قرار گرفته است

    قيمت : 149000 تومان
  • پکیج کادویی خرس و گل عطری طرح Romantic شامل یک عروسک خرس زیبا و دوست داشتنی و 7 گل صابونی عطری که بدلیل قرارگیری داخل جعبه همیشه عطر خاصی به محصول می بخشد.

    قيمت : 59000 تومان
  • آویز کفش طبقاتی داخل کمد محصولی نوین و بسیار کاربردی است. این آویز به صورت قفسه ای همراه با گیره آویز چسبی جهت آویزان کردن داخل کمد و یا پشت درب می باشد.

    قيمت : 69000 تومان
  • حکاکی یکی از هنرهای با ارزش است که با ورود دستگاه های صنعتی جدید رو به فراموشی می رود . دستگاه های لیزر جدید که دقت آنها چندین برابر است جایگزین هنر حکاکی با دست شده است.

    قيمت : 149000 تومان