کفش کالج مردانه Brown FOX
  • کفش کالج مردانه BROWN FOX

    قابل ست کردن با لباس های مجلسی و اسپرت

    ارائه شده در سایزبندی 41 تا 44

    بسیار شیک و با کیفیت


    قیمت : 199000 تومان


    کالج از آن کفش‌هایی است که همیشه و همه جا به کار‌مان می‌آید؛ در محل کار، در گشت‌ و گذارهای روزانه، در دانشگاه و مدرسه و خلاصه هرجا که دلمان کفشی بخواهد که هم زیبا باشد هم راحت. کفش کالج مردانه BROWN FOX جنس رویه چرم صنعتی درجه یک بوده که با طرح روی کفش زیبایی دو چندان به خود گرفته در رنگ قهوه ای موجود می‌باشد. بسیار سبک می باشد و در کنار شلوار‌های جین یا کتان به زیبا‌تر شدن استایل کمک می‌نمایید. کفش کالج مردانه BROWN FOX در سایز 41 تا 44 عرضه شده اند و قطعا از خرید آن با این کیفیت بالا و قیمت پایین احساس رضایت خواهید نمود.


    قیمت : 199000 تومان



    ویژگی های کفش کالج مردانه BROWN FOX :
    - سایز بندی: 41 الی 44 (قابلیت انتخاب سایز در سبد خرید)
    - قابل ست کردن با لباس های مجلسی و اسپرت
    - جنس رویه: چرم صنعتی درجه یک
    - کیفیت ساخت بالا و مقاوم
    - جنس زیره: PVC مرغوب
    - رنگ بندی : قهوه ای
    - بسیار نرم و راحت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 199000 تومان


    کفش ونس ساقدار گزینه ای بسیار مناسب برای فصل های سرد بوده که این نیم بوت انتخاب بسیاری از افراد برای فصول گرم نیز می باشد. این کفش با شلوارهای جین دمپافیت و حتی مام استایل دارای جذابیت خاص و منحصر به فرد خود می باشد.

    قيمت : 349000 تومان
  • ساعت لاکچری WALAR جزو پرفروش‌ترین برند‌های ساعت مچی میان‌رده در بازار جهانی است‏. استفاده از موتور‌های و متریال با‌کیفیت تضمین کیفیت خوب محصولات این برند را به دنبال دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • کفش دخترانه نایک مدل هوراچی (خاکستری). این کفش فوق العاده شیک و مدرن با کفی شیاردار از طرح کفش نایک مدل هوراچی در سایز های 37 تا 40 عرضه شده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • رویه فوم سلول باز و همچنین زیره‌ که دربرابر سایش مقاوم است و این ترکیب باعث افزایش عمر و دوام  این کفش شده است و همین موضوع کمک می‌کند تا شما برای مدتی طولانی بتوانید از داشتن این کفش لذت ببرید.

    قيمت : 119000 تومان
  • کفش Puma مدل Jordan Flight کفش بسیار راحت و قابل استفاده در باشگاه و فضای باز متناسب با سلیقه روز. بسیار مقاوم و با دوام و دارای کفی دوخته شده با کیفیت بسیار بالا

    قيمت : 199000 تومان