عینک آفتابی Rayban مدل BIOL
  • عینک آفتابی Rayban مدل BIOL

    بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید

    مناسب بانوان و آقایان

    طراحی فوق العاده جديد و شيک

    همراه با كيف و دستمال

    محافظت در برابر اشعه‌ UV400


    قیمت : 119000 تومان



    عینک آفتابی Rayban مدل BIOL جدیدترین عرضه کمپانی معتبر Ray Ban می باشد. لنز این عینک از نوع UV 400 با رنگ ثابت می باشد و برای ساخت آن از یک نوع پلیمر استفاده شده است و باعث می شود تصاویر را با رنگ شفاف ببینید. طراحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد. این محصول همراه با کیف و دستمال عرضه شده است و طراحی آن به صورت اسپورت می باشد که قابل استفاده برای آقایان و خانم ها است. این عینک از روی طرح اصلی و اورجینال Rayban طراحی و تولید شده است و به صورت های کپی می باشد.


    قیمت : 119000 تومان



    ویژگی های عینک آفتابی Rayban مدل BIOL:
    - موجود در چهار رنگ پر طرفدار مشکی و قهوه ای و آبی و نقره ای (انتخاب رنگ در سبد خرید)
    - فوق العاده شیک و زیبا مخصوص مشکل پسندان
    - قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت و مجلسی
    - قابل استفاده براي خانم ها و آقايان
    - طراحي فوق العاده جديد و شيک
    - محافظت در برابر اشعه‌ UV400
    - همراه با کیف و دستمال عینک
    - دسته عینک باریک و ساده



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 119000 تومان


    ساعت های سری Ice Watch ساعت های مدرن و فوق العاده شیک است که به علت تنوع رنگی برای ست کردن با لباس ها بسیار مناسب است. این ساعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض می باشد.

    قيمت : 89000 تومان
  • کفش دخترانه مدل Rinko با طراحی جدید و کفی فوق العاده شیک و زیبا در رنگ های ترکیبی و کیفیت و دوام بالا مناسب دختران خوش سلیقه عرضه شده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • ست تی شرت مردانه و زنانه Night-Day از جمله ست های جدیدی است که با طرحی بدیع و با کیفیتی بی نظیر عرضه شده است تا بهترین هدیه برای زوج های جوان و عاشق باشد. این محصول به صورت فری سایز عرضه شده است.

    قيمت : 149000 تومان
  • ست سوئیشرت و شلوار Mercedes-Benz دارای جنس نخ و پنبه و رنگ آن مشکی می باشد که مدل سویشرت آستین بلند است.مزايای طرح Mercedes-Benz سبک و راحت، دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت، شیک و سايزبندي آن فري سايز است.

    قيمت : 349000 تومان
  • تی شرت آستین بلند Rebel. این تی شرت های شیک و پر طرفدار با طرحی مدرن و رنگ مشکی با کیفیت و دوختی عالی عرضه شده اند و با داشتن آستین بلند متناسب با فصل هستند.

    قيمت : 199000 تومان