خوشبو کننده خودرو طرح Shoes Star
  • خوشبو کننده خودرو طرح Shoes Star

    ظاهر زیبا و جذاب

    استفاده آسان برای تمام خودروها

    جهت خوشبو کردن خودرو ، منزل ، محل کار و ...

    دارای یک اسانس با رایحه محبوب و پر طرفدار


    قیمت : 79000 تومان



    گاهی اوقات فضای درونی خودرو، تحت تاثیر عواملی همچون آلودگی هوا یا دود خودروهای دیگر دچار بوی نامطبوعی می شود و نشستن در آن خودرو به کاری دشوار و نامطلوب بدل می گردد. خوشبوکننده ماشین طرح آویز کفش کتونی دارای رایحه ای دلپذیر و ظاهری اسپرت و زیبا می باشد که علاوه بر خوشبو سازی محیط داخلی خودرو به زیبایی و جذابی آن نیز می افزاید. از آنجایی که خیلی از افراد ساعات زیادی را در اتومبیل هایشان و در حین رانندگی سپری می کنند و خیلی ها به بهداشت و بوی داخل اتومبیل اهمیت میدهند استفاده از مدل های متنوع خوشبو کننده ماشین و بوگیر خودرو می تواند تاثیر بسزایی در دلپذیر ساختن فضای خودرو داشته باشد. طراحی و ظاهر این محصول بسیار زیبا و جذاب است و  شما میتوانید در هر مکانی مثل منزل باشگاه محل کار کافه و ... نصب کنید و از هوای خوشبوی اطرافتان لذت ببرید. در این محصول از رایحه های که فوق العاده خوش بو و عموم پسند هست استفاده شده است و دارای رنگهای زیبا و جذاب هستند که بصورت رندوم ارسال خواهد شد.


    قیمت : 79000 تومان



    ویژگی های خوشبو کننده خودرو طرح Shoes Star:
    - استفاده آسان برای تمام خودروها
    - سرعت بالا در ازبین بردن بوی بد
    - ارسال رنگ به صورت رندوم
    - پخش رایحه دلپذیر خوشبو
    - نصب آسان و ماندگاری بالا
    - سایز  7 * 3/5 سانتی متر
    - فاقد مواد مضر شیمیایی
    - ظاهر زیبا و جذاب
    - ماندگاری بالا



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 79000 تومان


    دستکش سیلیکونی اسکاچ دار ، محصولی با طراحی خلاقانه و بسیار کاربردی می باشد. این محصول از جنس سیلیکون نرم ، منعطف و بسیار مقاوم تولید شده است.

    قيمت : 139000 تومان
  • اسپری مرکبات محصول جدید و بی نظیری می باشد که طراحی بسیار مبتکرانه و حرفه ای آن قابل تحسین می باشد! فقط در عرض چند ثانیه آب لیمو یا پرتقال طبیعی شما آماده است ...

    قيمت : 15000 تومان
  • تراش و پوست کن میوه و سبزیجات كاروتو یک وسیله جالب و چند منظوره است که توسط آن شما قادر خواهید بود سبزیجات و میوه ها را با حرکت چرخشی، بسیار سریع به صورت ورقه ای یا رشته ای خرد کنید.

    قيمت : 49000 تومان
  • افراد برای مسافرت و یا یک پیک نیک ساده ، همیشه نیاز به همراه داشتن آب داغ برای درست کردن چایی و یا قهوه دارند. حتی نگهداری آب خنک برای نوشیدن  در گرمای تابستان هم یکی از دغدغه های مسافران است.

    قيمت : 429000 تومان
  • یک جعبه کوچک و کارآمد است که به شما امکان می‌دهد دستمال کاغذی را در دسترس خود قرار دهید و در صورت لزوم آن را به راحتی استفاده کنید.

    قيمت : 79000 تومان