فلش لامپ Dance Light
  • فلش لامپ Dance Light

    تک رنگ (در 5 رنگ متنوع)

    مناسب مکان های کوچک

    چشمک زن قابل تنظیم از آرام تا تند

    مناسب برای تزئین دکوراسیون‌


    قیمت : 99000 تومان



    اگر شما به دنبال یک رقص نور برای متفاوت شدن مهمانی ها و جشن های خانگی هستید و میخواهید میهمانی خود رابه یک میهمانی مجلل و ماندنی تبدیل کنید٬ میتوانید ازفلش لامپ Dance Light استفاده کنید .
    فلش لامپ Dance Light بصورت تک رنگ بوده و تغییر رنگ ندارد و در 5 رنگ جذاب ارایه شده که شامل سفید، زرد، آبی، قرمز و سبز بوده (انتخاب رنگ هنگام ثبت سفارش) و دارای دکمه تغییر سرعت است که میتوانید حالت چشمک زدن دستگاه را از آرام به تند تنظیم کنید. این وسیله با پریز به برق شهری وصل میشود و سایز آن کوچک و قابل حمل است و مناسب برای جشن ها و مکان های کوچک است.


    قیمت : 99000 تومان



    ویژگی های فلش لامپ Dance Light:
    - رنگبندی: سفید، قرمز، سبز، زرد، آبی
    - عملکرد مناسب برای فضاهای کوچک
    - چشمک زن قابل تنظیم از آرام تا تند
    - منبع انرژی: پریز برق مستقیم     
    - مناسب برای تزئین دکوراسیون‌
    - کیفیت ساخت بالا و مقاوم
    - از جنس پلاستیک مقاوم 
    - ابعاد 12*8*5 سانتی متر
    - مناسب فضاهای کوچک
    - کوچک و قابل حمل



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان


    سس خوری و روغن ریز دسته چوبی یکی از محصولات کاربردی برای سرو و پذیرایی هستند ، این محصول چه برای پذیرایی و چه برای استفاد روزمره بسیار مناسب هستند.

    قيمت : 69000 تومان
  • برند هاردن در این مورد نیز اره‌های مختلف با ابعاد و فرم دسته‌ی متفاوت طراحی، تولید و روانه‌ی بازار کرده که یکی از آن‌ها اره‌ی تاشوی 18 سانتی متری مدل 302 است. .

    قيمت : 239000 تومان
  • دارای چراغ هفت رنگ بر روی هر کدام از پروانه ها، دارای محفظه عطر و ادکلن شارژی، بسیار سبک و مقاوم، دارای صدای بسیار بسیار کم، دارای سه سرعت قابل تنظیم ...

    قيمت : 359000 تومان
  • خمیر درزگیری و بندکشی ضد آب (پکیج 2تایی) کاربری فوق العاده آسانی دارد، به نحوی که حتی خانم‌های خانه دار نیز می‌توانند به آسانی از آن استفاده کنند.

    قيمت : 79000 تومان
  • پنکه همراه دارای 3 درجه سرعت باد دهی متفاوت می باشد، قابلیت شارژ مجدد پنکه همراه باعث می شود که همیشه بتوانید از این پنکه همراه استفاده کنید پنکه همراه داری یک چراغ قوه در کنار محصول می باشد .

    قيمت : 199000 تومان