موزن میکروتاچ مکس MicroTouch Max
  • موزن میکروتاچ مکس  MicroTouch Max

    دارای چراغ برای سهولت در برداشتن موها

    طراحی بسیار جالب و کاربردی

    کارکرد با باتری نیم قلمی

    برای استفاده بر روی موهای صورت، بینی، ابرو و موهای بدن

    قیمت : 179000 تومان



    با داشتن این وسیله سبک راحت و ایمن همیشه مرتب هستید و خودتان به راحتی می توانید اقدام به پیرایش خود نمایید. مهم نیست آقا هستید یا خانم زیرا میکروتاچ مکس مانند یک تیغ برقی دقیق عمل کرده و به شما اجازه می دهد تنها با چرخاندن قسمت نقره ای رنگ و روشن شدن دستگاه اقدام به تمیز کردن موهای زاید در هر نقطه ای از بدن نمایید. موزن میکروتاچ مکس وسیله ای بسیار ظریف و سبک بوده که در هرکجا که باشید می توانید از ان استفاده کنید. در این موزن از یک چراغ استفاده شده که به شما امکان می دهد با دقت و دید بهتری موهای هر قسمت از صورت و بدن خود را از بین ببرید. با میکروتاچ مکس دیگر نیازی به اصلاح با تیغ و ... نخواهید داشت که این بدان معنی است که دیگر از بریده شدن و خراش افتادن پوست شما خبری نخواهد بود. یکی از ویژیگی های منحصر به فرد این محصول استفاده ی بسیار آسان از ان است که موها را با هر ضخامتی که باشند به سرعت و به طور کامل از بین می برد. میکرو تاچ می تواند موهای قسمت هایی را از بین ببرد که تیغ یا قیچی ها ی معمولی نمی توانند مثل موی بینی. میکرو تاچ برای سیبیل و ریش و ابروهای پرپشت ، گوش ،بینی، پشت گردن،سینه ، موهای پشت بدن و بسیاری دیگر قابل استفاده است.


    قیمت : 179000 تومان



    ویژگی های موزن میکروتاچ مکس MicroTouch Max:
    - کاملا ایمن و مناسب برای استفاده روی انواع مختلف پوست
    - دارای چراغ برای سهولت در برداشتن موها
    - دارای زاویه ایده ال جهت سهولت تماس
    - قابل استفاده برای آقایان و خانوم ها
    - حرکت عالی بر روی پوست
    - استفاده ی بسیار راحت
    - با دوام و ماندگاری بالا
    - بسیار کاربردی
    - کیفیت عالی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 179000 تومان


    پالس اکسیمتر انگشتی Fingertip Pulse Oximeter مدل LK88 یک نوع تست راحت و بدون درد برای سنجش سطح اکسیژن اشباع خون و نرخ ضربان قلب می باشد که نشان دهنده ی این است که تا چه اندازه ای اکسیژن را به نقاط دور بدن مثل دست ها و پا ها می فرستد.

    قيمت : 259000 تومان
  • بند عینک مرواریدی دخترانه، ساخته شده از سنگ های متعدد با ترکیب رنگی چشم نواز علاوه بر کارایی ، چهره ی منحصر به فردی را به عینک شما می دهد.

    قيمت : 49000 تومان
  • سشوار مسافرتی نووآ مدل N-1290 سشواری مسافرتی با توان موتور 1000 وات و دسته‌ی تاشوست. سشوارهایی با دسته‌ی تاشو که به سشوارهای مسافرتی معروف هستند....

    قيمت : 219000 تومان
  • این ساعت مـخصوص شنـا کردن در عـمق ساخته شده است. ساعت مخصوص شنا برای اولین با در ایران سبک ترین ساعت شناخته شده در دنیا شنا گران این ساعت متفاوت را از دست ندهند.

    قيمت : 59000 تومان
  • اصلاح، از بین بردن موهای پا، موهای زیر بغل، موهای سینه، موهای بدن و غیره در یک دستگاه قابل انجام است،یک دستگاه ریش تراش برقی قابل حمل مینی که برای مراقبت از خانم ها و آقایان در مورد نیاز است.

    قيمت : 339000 تومان